Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Henrik Nørgaard Nielsen
bruger siden
06-01-2004
24-03-2003 kl. 22:36
Det lyder ikke godt, men det hjælper altid at have en ret. MEN : hvis sælger ikke giver dig ret, så må du en tur omkring en advokat og byretten.
Så kan det vise sig at være en dyr ret at få.
Generelt får man kun ret, hvis det drejer sig om fejl og mangler på det sikkerheds mæssige område, da loven allerede plejer omsorg for dette område vha syn ect.
Men kontakt sælger skriftligt og gør dit krav gældende, inden du kontakter egen advokat. Det kan være at sælger "pisser" i bukserne og vil udbedre enkelte eller alle fejl.
Henrik Nørgaard Nielsen
bruger siden
06-01-2004
27-03-2003 kl. 16:33
Hej
Det lyder godt, at der er fundet en acceptabel løsning for alle parter. Men sælger er altså den grimme i det spil. Skriv et brev til ham, og vedlæg din faktura på det endelige beløb fra værkstedet.
Det kan være han vil dække en del af beløbet frivilligt, men ellers kontakt dit forsikringsselskab hvis du har kasko på din bil.
Så er der nemlig tilknyttet en retshjælps dækning på kasko delen.
Selvrisiko er som regel mindst 2500,- og ellers 10 procent af sagomkostningerne.
Det sidste du kan gøre er, at slå en streg i sandet og glem de dårlige ting, og kom videre med dagligdagen.
Hilsen
Henrik Nielsen
Det lyder godt, at der er fundet en acceptabel løsning for alle parter. Men sælger er altså den grimme i det spil. Skriv et brev til ham, og vedlæg din faktura på det endelige beløb fra værkstedet.
Det kan være han vil dække en del af beløbet frivilligt, men ellers kontakt dit forsikringsselskab hvis du har kasko på din bil.
Så er der nemlig tilknyttet en retshjælps dækning på kasko delen.
Selvrisiko er som regel mindst 2500,- og ellers 10 procent af sagomkostningerne.
Det sidste du kan gøre er, at slå en streg i sandet og glem de dårlige ting, og kom videre med dagligdagen.
Hilsen
Henrik Nielsen
Profil slettet
14-02-2008 kl. 19:06
2003...Serena som taber vand...køleproppen ...ja ...
Hvis du stadig tjekker din mail så har jeg nogle spørgsmål vedr Serena, jeg har nogle lignenede symptomer ved bilen...
Hvis du stadig tjekker din mail så har jeg nogle spørgsmål vedr Serena, jeg har nogle lignenede symptomer ved bilen...