Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Sivert Jacobsen

Sivert Jacobsen
bruger siden
10-10-2006

05-10-2008 kl. 16:31

Hvis jeg var dig ville jeg vælge din mors corolla. du ved at den har fået service og den er velholdt. Carina E er også en god bil. lidt dyrere i vægtafgift og nok også i forsikring. Den kører heller ikke så langt på literen, men det er ligeså en god bil som corollaen. Så hvis du kan nøjes med den plads der er i en corolla, så ville jeg vælge den.

Hilsen En toyota mekaniker.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

05-10-2008 kl. 17:57

Begge biler er kendt for at være meget driftsikre. De er til at stole på.

Hvis du ikke kendte Coroola på forhånd ville jeg vælge Carina´en. Der er rigtig god plads i den bil. Og der er som regel også en del mere udstyr i Carina. Jeg havde en Carina E 2,0 gli i 5 år. Og den var jeg meget glad for. Den svigtede sgu aldrig. Og med en lækker velkørende motor. Mine forældre har haft deres Carina E 2,0 Sli i 8,5 år, Og de har ingen intentioner om at skifte den før den ikke kan mere. Så vi har ekstremt gode erfaringer med Carina.

Men i og med at du kender Corolla´en bør du nok nappe den. Det er nok det sikreste. Corolla er nok den mest driftsikre bil de nogensinde har lavet.

Held og lykke med valget

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2008 kl. 10:48

Det er altid en fordel at kende historien på en bil, så jeg stemmer også for corollaen

Profil slettet

Profil slettet

12-10-2008 kl. 15:58

Jeg har en Carina E, som jeg er glad for, og har den forsikret i Lærerstandens Brandfors. som efter mit kendskab er et udmærket selskab, og tilmed noget af det billigste. check lige dem. v.h. Flemming