Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
05-10-2008 kl. 15:14
Profil slettet
09-10-2008 kl. 22:11
Jeg ringer som noget af det første til min forsikringen ( trekroner ) og fik en rigtig gode betjening. Vi aftalt at min bil kom på deres fordelsværksted når jeg kom hjem følgende torsdag. Resten af ferien gik og vi kørte hjem. Næste torsag da vi var kommet hjem til Denmark ringet forsikringen til mig, samtidig med at der var en email med en forklaring om at trekroners fordelsværksted vil komme klokken 16 og afhente min bil . Totempo kom og afhentet og ringet også 30 min før de kom. Med på laden var et helt nyt låner bil som har kørt 12 km!! Det kostet ikke mig en rød reje at låne, jeg hade faktisk ikke en gang forventet at jeg kunne få en låner.
Totempo kørte afsted med bilen og ringet til mig dagen efter og forklart hvad der skulle laves og hvad det har talt med min taksator om . 3 dage efter fik jeg min bil retur og alt var lavet til UG og jeg mener ug !!, bil var faktisk rengjort !!.
Jeg bliv så glæde for der fantastik behandling at jeg købt straks et totempo abonnement til min egen og konens bil !!!.
TOTEMPO !!! DET RYKKER !!! JEG ER RIGTIG GODT TILFREDS!!
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
10-10-2008 kl. 12:43
Det er en forsikringssag så lånebil og afhentning af din egen kunne lige så godt være sket af Falck eller Dansk Autohjælp, og du ville have været lige så glad...
Profil slettet
10-10-2008 kl. 22:11
Og det samme gælder de svenske fjolser der nu skal overtage Falck's ambulancekørsel, bare vent, det eneste spørgsmål der underligt nok ikke er stillet er om der vil være ligeså mange ambulancer til de 100 mill mindre om året, hvad tror du ?
Profil slettet
11-10-2008 kl. 17:34
Nu køre vi ikke rundt i tunneller, jeg har meget svært ved og se det sjove i det, der kunne rent faktisk have lagt flere skolebørn under den bil, men rart du morer dig, til din oplysning var vores chauffør besvimet under kørslen
Og dit forsøg på og sige Totempo kunne have stillet med matriale der kunne hejse vores bil op derfra indenfor en time gider jeg ikke kommenterer, det vi ved vi begge ikke passer. men derimod ved jeg en del Totempo, en hver idiot med en autotrailer kan få lov til og køre for dem, og ja jeg har haft møde med Totempo,så sig bare det ikke passer.
Desuden fik vi tilbudt en taxa hen efter en udlejningsvogn på Falck's regning, både taxa og udlejningsvogn.