Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Kristian Petersen
bruger siden
24-03-2006
30-09-2008 kl. 13:13
15.000,- ?!?! Det er jo helt vildt - til den pris skulle man tro de ville skifte topstykket eller hele motoren.
Jeg ville absolut gå efter mekonomens 5000-kroners tilbud. Dog skal du sikre dig, at de foretager planslibning og trykprøvning af topstykket...
Jeg ville absolut gå efter mekonomens 5000-kroners tilbud. Dog skal du sikre dig, at de foretager planslibning og trykprøvning af topstykket...
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
30-09-2008 kl. 13:44
Det er ikke raketvidenskab at skifte en toppakning, få du bare det lokale værksted til at ordne det. 5.000 kr er en fin pris.
Profil slettet
02-10-2008 kl. 18:30
Det er vel heller ikke en fast pris på 15.000?? - Træls for det lille værksted hvis toppen er flækket, og må ringe til kunden og sige han skal ha et nyt topstykke til 5.500 ekstra.. Det tror jeg Ford værksted har "indregnet" i den pris du har... .
Det eneste der er træls ved sådan en mondeo er at den kører med kæde i stedet for tandrem, så det tager lige lidt længere tid end en med tandrem...
(forudsætning toppen ikke er flækket)...Hvis man siger at en toppakning koster 500,00, så er der 14500 kr tilbage, og hvis vi regner med en timepris hos ford på ca. 800 kr, så giver det Ford værkstedet over 18 TIMER til at skifte en toppakning. Der er noget der ikke hænger sammen her... Tror max der er en 6-7 timer for en fordmand...
Det eneste der er træls ved sådan en mondeo er at den kører med kæde i stedet for tandrem, så det tager lige lidt længere tid end en med tandrem...
(forudsætning toppen ikke er flækket)...Hvis man siger at en toppakning koster 500,00, så er der 14500 kr tilbage, og hvis vi regner med en timepris hos ford på ca. 800 kr, så giver det Ford værkstedet over 18 TIMER til at skifte en toppakning. Der er noget der ikke hænger sammen her... Tror max der er en 6-7 timer for en fordmand...