Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

18-09-2008 kl. 18:01

øhhhh tjaeee bombom - 7 år og kun 105000 km - så har du da formentligt "rørt godt rundt i gryden" ved adskillige bykilometer. En bil på 7 år er ikke ny og km 15000 om året er lidt for en bil. Derfor slides delene meget mere da mange km er "kolde" - Tør øjnene og glæd dig over Audi har tjent dig godt i syv år. Enhver given koreaner havde nok stået af længe inden samt været en øjenbæ alle årene !

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-09-2008 kl. 19:58

..synes nu godt nok det er i underkanten.. men en AUDI er altid undskyldt. Havde det været en fransk bil havde den fået på puklen som "det sædvanlige rødvinsbrandert-samlede blik-skrammel - køb aldrig det lort"..... eller hvordan? ;-)

....ok, smutter nu..

Sidst rettet: 18/9-08

Kristian Petersen

Kristian Petersen
bruger siden
24-03-2006

25-09-2008 kl. 08:40

Ingen tvivl, 105.000km er ALT for lidt for en gearkasse. En kobling kan måske betegnes som sliddel, men det kan en gearkasse ikke!

Jeg tror A3 fra den årgang benytter samme gearkasseserie som Polo 6N (94-02), hvor der også er store problemer med holdbarheden. Her er lejerne i gearkassen af dårlig kvalitet og slides for hurtigt...

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

26-09-2008 kl. 12:34

A.M virkeligheden er, heldigvis, nuanceret min gamle far har en "Koreaner" som har kørt 289.000 UDEN at skifte gearkassen.

Jeg er heeelt på linje med Anders R, der er en tendens her på forum at franske og Koreanske biler er noget lort og andre mærker som f.eks. Audi bliver forgudet.

Afskrivningen på min fars bil har på 10 år været ca. 6.000,- pr år.
Prøv lige at slå den i en Audi til 450.000 :-)