Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
03-09-2008 kl. 11:43
Hej
Du skriver, at du godt vidste, at bilen ahvde kørt mere. Det forstår jeg sådan, at du læser annoncen med de 160t og kører til forhandleren, der inden du handler oplyuser, at den har kørt 300t? Og dette vel vidende køber du bilen? I så fald har du jo accepteret det høje km-tal og der er intet at gøre. Så medmindre der er andre ting, der kan spille ind, ville jeg tage med kyshånd imod de 6.000, for du er ikke berettiget til noget og vil ikke få noget ud af at gå videre med sagen.
Du skriver, at du godt vidste, at bilen ahvde kørt mere. Det forstår jeg sådan, at du læser annoncen med de 160t og kører til forhandleren, der inden du handler oplyuser, at den har kørt 300t? Og dette vel vidende køber du bilen? I så fald har du jo accepteret det høje km-tal og der er intet at gøre. Så medmindre der er andre ting, der kan spille ind, ville jeg tage med kyshånd imod de 6.000, for du er ikke berettiget til noget og vil ikke få noget ud af at gå videre med sagen.
Profil slettet
03-09-2008 kl. 17:23
Ja ok, så misforstod jeg dig. Der står jo nok ikke noget i slutsedlen, men man kan også godt i et vist omfang støtte ret på annoncens ordlyd. Men jeg ville nok sikre mig et så stort afslag som muligt. Og nøjes med de 6.000 hvis det er. Uden at gøre mig klog på sag, så kan man vel ikke sige at bilen nødvendigvis er bedre, alene fordi motoren har kørt mindre end bilen. Det er ikke noget, man normalt får mere for bilen af, eller skal give mere for bilen for.