Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
31-08-2008 kl. 16:33
Det som står i artiklerne er blandt andet:
"Resultatet skal blandt andet tolkes, som at tyskerne har højnet kvaliteten i deres biler, snarere end at de ellers så driftssikre japanske biler er blevet ringere, skriver bilmagasinet Autobild."
Altså, japanske og tyske biler er nu lige holdbare hvor japanerne førhen førte. Derfor er din overskrift ikke helt rigtig. Artiklerne er jo desuden lige over 1 år gamle. Mon ikke der er nyere undersøgelser?
"Resultatet skal blandt andet tolkes, som at tyskerne har højnet kvaliteten i deres biler, snarere end at de ellers så driftssikre japanske biler er blevet ringere, skriver bilmagasinet Autobild."
Altså, japanske og tyske biler er nu lige holdbare hvor japanerne førhen førte. Derfor er din overskrift ikke helt rigtig. Artiklerne er jo desuden lige over 1 år gamle. Mon ikke der er nyere undersøgelser?
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
31-08-2008 kl. 19:20
Ked af at sige det. Men uanset hvilket mærke i køber bliver bilen aldrig 100% fejlfri, det drejer sig ganske enkelt om penge. Jeg vil vove den påstand at man for at fjerne de 1-3 PPM med defekter, skal bruge 16 gange det beløb som anvendtes for nå dertil...
Udokumenteret, men ganske simpelt årsagen til at biler ikke holder evigt, og at en stor del af alle biler har fejl i deres primære levetid.
Jeg mener fortsat at Value for money undersøgelser skal holdes op mod total cost of ownership, og købesummen.
Udokumenteret, men ganske simpelt årsagen til at biler ikke holder evigt, og at en stor del af alle biler har fejl i deres primære levetid.
Jeg mener fortsat at Value for money undersøgelser skal holdes op mod total cost of ownership, og købesummen.