Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

16-08-2008 kl. 12:50

Desværre har jeg ikke selv erfaringer med dem. Det eneste jeg vil sige er at det er 2 udemærkede almindelige biler. Som vil kunne leve op til de flestes behov. Kia har fordelen med de 7 års garanti eller 150.000 km. Det er altså et salgsargument der vil frem i verden.

Men Opel derimod er nok en anelse mere lækker at kigge på. Men det er jo en smagssag.

I mine øjne kan i ikke vælge forkert. Det er 2 fine biler, hvor i skal finde ud af hvad for en af dem i føler jer bedst tilpas i, og passer bedst til jeres behov.

Nogle venner overvejede bl.a. Cee´d men droppede den da konen ramte albuen ind i midterkonsolen hver gang hun skulle skifte gear. Så den duede ikke til dem. Men det er måske noget for jer.

Men ikke noget negativt fra mig....

Held og lykke med valget.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-08-2008 kl. 18:20

Opel astra er en model fra 2004 - Ceed fra slut 2006 - st.car fra slut 2007. Opel'en er noget trist i interiøret og der er en del hjulstøj. Ceed har ikke verdens bedste undervogn - lidt ukomfortabel. hvis det er en diesel du er efter så er ceed prismæssigt nok den billigste. Opels garanti på 2 år er jo ikke noget særligt. Jeg ville vælge ceed. Dog betaler man vist nok lidt selv for den fine garanti med høje servicepriser.

Sidst rettet: 16/8-08

Profil slettet

Profil slettet

17-08-2008 kl. 19:23

..Og det gør KIA , hvá Kaare??? læs lige indlæget som er vedhæftet - jeg tror ikke liiige det viser KIA tilfredshed!
http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=80248&s=kia+levering&t=0

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

17-08-2008 kl. 21:07

Skoda har kampagner lige nu i anledning af Tour De France.
Jeg har lige bestilt en Octavia 2.0 Tdi