Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

16-08-2008 kl. 12:53

Jeg er lidt forvirret - jeg ved simpelthen ikke, hvilke specialafdelinger du taler om.
Kan du ikke smide et par links?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-08-2008 kl. 18:12

Spitzenklasse er SMC's udtryk, Audi, Wv, Skoda - næsten nye biler til næsten nye priser. Voldsomme høje værkstedspriser og dyre lånebiler når du har din egen på værkted (læs: lejebiler).

Profil slettet

Profil slettet

17-08-2008 kl. 09:07

Jeg forstår ikke baggrunden for dit indlæg Niels Møller. Hvad er det som går dig på vedr. disse butikker? Hvis det er fordi du ikke har råd til at handle der, så ignorer da bare muligheden! Der er da ikke noget underligt i at luksusmærkerne også gerne vil sælge deres brugte biler med stil. Visse kundegrupper føler sig sikre og taget godt om, når butikken udstråler stil og kvalitet. Så hvis Spitzenklasse ikke er noget for dig, så nøjes da med "Ole Bents brugte biler" henne om hjørnet!

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

24-08-2008 kl. 22:06

Tjo i 1920 - 1930 var det noget af det bedste man kunne købe for rigtig mange penge, og mere facionabelt end f.eks RR

Sidst rettet: 24/8-08

Michelle G.

Michelle G.
bruger siden
06-01-2004

26-08-2008 kl. 22:48

Hvis forhandleren sælger bilen for en kunde. betyder det vel også at bilen sælges fra cpr til cpr. Altså privatsalg. I det tilfælde er der jo ingen købelov bag.
Hvis Slutsedlen er et stykke papir hvor den private sælger har skrevet under og den nye køber har skrevet under - er det det samme som det blev handlet i garagen derhjemme.
Så "Sælgs for kunde" er hverken fusk eller humbuk. Bilerne står jo også som regel væsentlig billigere end klargjorte forhandlerbiler.
Selvsagt...!