Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

30-07-2008 kl. 11:06

Jeg har kun prøvet den nye 2008/2009 model, men det bør være ca. samme oplevelse, så jeg kan absolut kun anbefale den.

Grunden til, at der ikke er så mange til salg er, at Honda desværre ikke sælger så mange biler i Danmark og samtidig er Honda Accord en rigtig god bil så folk vil ikke af med dem :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

01-08-2008 kl. 09:23

Det er skam ikke nogen ide, men facts.

Hvis ikke du er klar over det som tidligere Honda sælger, så er der da noget galt.

Jeg er udemærket klar over, at Hondas salg er stigende, men det ændrer absolut ikke på, at Honda stadig ikke sælger ligeså mange biler som alle de andre.

http://www.erhvervsbladet.dk/article/20080122/news06/80122142/

Profil slettet

Profil slettet

02-08-2008 kl. 10:25

Hej Jan
Se, du er jo inde på noget af det helt essentielle i forskellen på japanske og tyske biler. Der er, og der bliver sikkert (forhåbentlig) stadig ved med at være forskel på stilen i biler fra de to lande. At Honda har mere at byde på end en Toyota, skal man vist være Hondaejer for at mene. I mine øjne har asiatiske biler svært ved at diffentiere sig fra hinanden, og deres stilelementer er alt for ens. Vi har endnu tilgode at se en vellykket stor bil fra de kanter.