Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003
28-07-2008 kl. 23:09
mht. prisen så nævner du ikke om det er aktiv eller Dynamic. Men tror umiddelbart prisen er ok.
Jeg har selv en Grande Punto 1,3 jtd og har nu kørt den et år og 25.000 km uden nogen form for problemer. Personligt synes jeg selv Grande Punto er den flotteste i klassen, men det er jo en smags sag. Jeg havde selv bestilt bilen i mørk koksgrå, men pga. lang leveringstid fik jeg den ændret til sort. Sorte biler er bare svære at holde og man ser hurtigere de små skavanker biler får med tiden. Når det så er sagt synes jeg den er rigtig flot i sort og har ikke fortrudt det. Nu ved jeg ikke om det er den mørke koks grå du også har set på, men tror umiddelbart den er så mørk i farven at den sikkert nærmer sig den sorte hvad angår ridser mv.
Det som jeg kunne savne i bilen er en lidt bedre finish i interiøret. Ikke af udseende, men selve materialet som i Punto'en er hård plast. Ellers så synes jeg generelt den føles som en lidt større bil og motoren er ret fornuftig mht. økonomi. Afhængig af vejr og min kørselsstil svinger den mellem 16 - 20 km/l. Har netop fået udført første service på Fiat værksted til 1698+moms, hvilket jeg egentlig også synes er ok (det er trods alt aut. værksted).
Så mine erfaringer er indtil videre gode.
Profil slettet
29-07-2008 kl. 11:09
Hvis du er glad for bilen, og hun er glad for farven. Så er husfreden da om noget sikret !
Så får hun ret og du får fred :-)
Tillykke med Grande Punto valget.
Dejlig bil. Har selv en 1,2 Active men ville ønske at jeg havde 1,3 JTD`en under motorhjælmen :)
Peter Kleis
bruger siden
29-03-2005
29-07-2008 kl. 18:18
Du kan godt glæde dig!
Casper Walther Didriksen
bruger siden
11-09-2005
05-08-2008 kl. 15:55
Det var en fornuftig pris du fik på servicebesøget til din Fiat. Jeg har selv en 1,3 jtd - som jeg er utrolig glad for - og skal snart til det første serviceeftersyn. Det er mit indtryk at min Fiat forhandler skal have næsten kr 3000,- for det.... Så hvis du har et godt tips ville det være mere end velkommen.
Casper