Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Peter Kleis
bruger siden
29-03-2005
16-07-2008 kl. 12:22
Jeg er selv den lykkelige ejer af en GP.
Netop kørsels dynamikken og en super afstemning mellem ydelse og styring gør bilen god og ikke mindst sjov at køre.
Den er ikke en "tour-flyder", men en lille rap bil.
17" vil jeg mene er lidt over- kill på en GP. Jeg har 15" alu og de gør at bilen ligger perfekt på vejen.
Måske er du blevet lidt overrasket over "city styring". Det kan slåes fra, automatisk over 60 km/t.
Vedr. kabinen, kvalitets fornemmelsen er på linje med andre i pris-segmentet.
Min mening: Bedste pris/ værdi forhold i klassen.
Tror du sammenligner pærer og bananer. Skoda (model??) burde måske sættes op mod den nye Bravo, og der tror jeg du vil blive positivt overrasket, til FIAT´s fordel.
Sidst, men ikke mindst, er det en rigtig smuk bil... og det kan man ikke sige om ret mange i den prisklasse...
Bare min mening!
Mange hilsner
Peter- FIAT FAN- hva´ fan er du? ;-)
Netop kørsels dynamikken og en super afstemning mellem ydelse og styring gør bilen god og ikke mindst sjov at køre.
Den er ikke en "tour-flyder", men en lille rap bil.
17" vil jeg mene er lidt over- kill på en GP. Jeg har 15" alu og de gør at bilen ligger perfekt på vejen.
Måske er du blevet lidt overrasket over "city styring". Det kan slåes fra, automatisk over 60 km/t.
Vedr. kabinen, kvalitets fornemmelsen er på linje med andre i pris-segmentet.
Min mening: Bedste pris/ værdi forhold i klassen.
Tror du sammenligner pærer og bananer. Skoda (model??) burde måske sættes op mod den nye Bravo, og der tror jeg du vil blive positivt overrasket, til FIAT´s fordel.
Sidst, men ikke mindst, er det en rigtig smuk bil... og det kan man ikke sige om ret mange i den prisklasse...
Bare min mening!
Mange hilsner
Peter- FIAT FAN- hva´ fan er du? ;-)