Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-08-2008 kl. 21:24

Hej Lotte
Vi har netop bestilt en Verso 08 model som vi får i næste uge. Vi ville til at starte med også have MMT, men efter vi havde været på ferie i vestjylland tog vi ind til en toyota forhandler for at forhøre os om MMT og han ville på det kraftigste fraråde det, dem der alligevel havde købt havde ikke været tilfredse. Da vi kom hjem tog vi den viden med ud til vores forhandler i Tåstrup, og han sagde at der der var nogle der havde været glade, men også en del der havde brokket siger over det. men at hvis vi havde planer om at beholde bilen længe vil han ikke anbefale det.
Det er ikke for at så tvivl i dit sind, men jeg blev kureret for mit automatgears trip, når 2 Toyota forhandlere har frarådet det.
Mvh.
Katrine

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Sivert Jacobsen

Sivert Jacobsen
bruger siden
10-10-2006

08-09-2008 kl. 00:28

Man skal passe på ikke at sammenligne MMT gear med automat gear. Der er en verden til forskel. MMT er som sagt automatkobling og det kan godt give disse små ryk i bilen, som hvis man kører med en der er dårlig til koble i gear. det er specielt ved nedbremsninger, jeg føler det er ringe. Jeg arbejder ved et aut. toyotaværksted og vil anbefale man køber manual gear, da det fungere perfekt.

Held og lykke med købet

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg