Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004
19-06-2008 kl. 22:21
Jeg har lige solgt min bil(troede jeg)
Efter at køber havde sagt at han ville godt have min bil til den aftalte pris, ville han fremsende forsikringsbevis(var bestilt sagde han) og underskrevet registreringspapir, så jeg kunne foretage omregistrering.
Han spurgte til om ikke en kontooverførsel var det nemmeste og fik derfor mit kontonr.
Der kom hverken papirer eller penge!
Har forgæves prøvet at få fat i manden pr. telefon, brev og sms, men intet svar tilbage, så nu har jeg opgivet og sat bilen til salg igen!
Godt jeg ikke nåede at skrive under på en anden bil imens.
Tror ikke der er noget at gøre medmindre i har en underskrevet købsaftale.
Folk glemmer at mundtlige aftaler er ligeså gældende som skriflige. Det er sgu bare svære at bevise en mundlig!
Utroligt at man skal ikke kan stole på nogle folk!
Men held og lykke i sagen.
Efter at køber havde sagt at han ville godt have min bil til den aftalte pris, ville han fremsende forsikringsbevis(var bestilt sagde han) og underskrevet registreringspapir, så jeg kunne foretage omregistrering.
Han spurgte til om ikke en kontooverførsel var det nemmeste og fik derfor mit kontonr.
Der kom hverken papirer eller penge!
Har forgæves prøvet at få fat i manden pr. telefon, brev og sms, men intet svar tilbage, så nu har jeg opgivet og sat bilen til salg igen!
Godt jeg ikke nåede at skrive under på en anden bil imens.
Tror ikke der er noget at gøre medmindre i har en underskrevet købsaftale.
Folk glemmer at mundtlige aftaler er ligeså gældende som skriflige. Det er sgu bare svære at bevise en mundlig!
Utroligt at man skal ikke kan stole på nogle folk!
Men held og lykke i sagen.