Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
13-06-2008 kl. 18:39
Hvorfor skal alle holde stille bare fordi DU er nødt til det?
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
14-06-2008 kl. 13:05
Hvis du skal fotografere og anmelde disse motorcykler, hvorfor så ikke gøre det samme med alle de biler, som bryder færdselsreglerne hver dag.
Du kan jo starte med at fotografere de ca 50% af alle biler, som kører for stærkt.
Dernæst kan du fotografere alle dem, der glemmer at trække helt til højre, holder for lidt afstand, glemmer at blinke ved vognbaneskift, taler i mobil eller kører uden sikkerhedssele.
Helt ærligt, så tror jeg, at du får meget travlt, hvis du vil til at lege selvudnævnt politi i trafikken.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
14-06-2008 kl. 18:44
Siger ikke, at det er ok, at MC'erne kører som de gør.
Men jeg forstår bare ikke, hvorfor du lige præcis vil ringe til politiet og anmelde denne forseelse?
Der bliver begået så mange dumme og ulovlige ting i trafikken hver dag, at jeg ikke synes, at denne ting er noget særligt.
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
15-06-2008 kl. 09:45
Har du nogensinde set nogen uheld hvor motorcykler smyger sig mellem rækkerne af biler i en bilkø?
Hvis det ikke er et problem, så er der vel ingen grund til t blande sig i det.
Desuen er det jo motorcyklisten selv der vil være den udsatte i sådan en situation.
Mvh
Klaus
Profil slettet
15-06-2008 kl. 13:15
Fordi det ikke alene er farligt, men også ulovligt at køre mellem rækkerne?
Er det så også godkendt at benytte nødsporet i sin bil i en kø-situation? Det ligger jo alligevel bare øde hen, og det skader vel heller ikke nogen?
Hvorfor holde for rødt i et tomt kryds, der kan man da sagtens lige smutte over?
Osv osv..
Hvis alle bare er sig selv nærmest, og ser stort på regler der ikke lige passer ind i deres eget kram, så bryder trafikken da totalt sammen?
Profil slettet
15-06-2008 kl. 13:18