Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

30-05-2008 kl. 12:55

Når folk opretter en profil på bilbasen, er der et felt, der hedder "fortæl om din bil", som folk udfylder - uanset om de har noget at sige eller ej. Dette felt kommer så op som et indlæg under "bilmærker" til undren og nogle gange irritation for andre brugere... :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-05-2008 kl. 21:05

I fatter det måske ikke selv, men I har selv lige lavet 4 ligegyldige indlæg. Og man altså godt være glad for andre biler end dem der kommer fra SMC!!!

Profil slettet

Profil slettet

31-05-2008 kl. 09:44

Det har intet med endnu en mærke-religionskrig at gøre - dem er der RIGELIGT af på dette forum ("min bil kan banke din bil")
Jeg prøvede nu bare at forklare årsagen til de mange indlæg, som dukker op under bilmærker... fx. var der for nylig et indlæg med overskriften "jeg ved ikke hvad jeg skriver" og nogle gange står der fx "sldkgjsdlkslksfltttttttttttttttttttttvn" eller lignende. Jeg tror bare at folk nogle gange glemmer at feltet "fortæl om din bil" under profiloprettelsen dukker op som et indlæg - og fred være med det.
Ind imellem disse indlæg er der selvfølgelig også indlæg hvor folk kommer med relevante oplysninger og spørgsmål om biler (deres egne eller andre).

Sidst rettet: 31/5-08