Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
05-06-2008 kl. 16:14
Hej.... Vi er de uheldige ejere af en grand scenic.... som sådan kan vi ikke anbefale den... Air condition har været i stykker rigtig mange gange dog fungerer det lige pt..... Inventaret er ikke super kvalitet.. Der hvor selerne sidder bliver der slidt hul. Det ene sæde er der blevet slidt hul i... Gear knoppen er blevet skiftet flere gange.. Der hvor man sætter kortet i er også blevet skiftet.... Ellers kører bilen jo som sådan godt... Men det er bare irriterende med alle de ting der ikke er i orden...
Sidst rettet: 5/6-08
Sidst rettet: 5/6-08
Profil slettet
08-06-2008 kl. 21:17
Der har været fejl i computeren, og hver gang den har været ude til reparation, så er der ikke gået ret lang tid så har den været gal igen... Der er simpelthen ingen kold luft i den, når den ikke virker og det er jo ligesom derfor man har det....
Morten Ryberg
bruger siden
06-01-2004
19-06-2008 kl. 21:06
Hej Jody
Jeg vil råde dig til at få lavet en garantitest hos FDM inden garantien udløber på din Renault. Det er også muligt for ikke FDM medlemmer
Finder FDM nogle fejl burde Renault udbedre dem uden beregning.
Jeg har selv en Grand Scenic, jeg følte ikke den fejlede noget, men FDM påpegede at den "svedte" fra bundkaret og støjede for meget ved den ene dør.
Renault skifte pakning ved bundkar og satte ny liste i døren - uden bøvl.
Det er da god service.
Mvh.
Morten
Jeg vil råde dig til at få lavet en garantitest hos FDM inden garantien udløber på din Renault. Det er også muligt for ikke FDM medlemmer
Finder FDM nogle fejl burde Renault udbedre dem uden beregning.
Jeg har selv en Grand Scenic, jeg følte ikke den fejlede noget, men FDM påpegede at den "svedte" fra bundkaret og støjede for meget ved den ene dør.
Renault skifte pakning ved bundkar og satte ny liste i døren - uden bøvl.
Det er da god service.
Mvh.
Morten