Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-05-2008 kl. 18:04

Hvis du tænker meget over hvad andre tænker om dig, så ofre pengene, for det ser da fedt og eksklusivt ud. I praksis tror jeg det hurtigt bliver hverdag og du ikke tænker over det. Om "blære-effekten" er 20-30.000 kr. værd - tja.... jeg synes det ikke, hvis det er ekstra udstyr som du skal betale ekstra for. I luksus biler er det standard, og som det gamle ordsprog siger: "Hvis du spørger om prisen, har du ikke råd til det " !! :-))

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-05-2008 kl. 09:30

Der er nogenting der er rare at have andre ting er det nødvendigt at have.
Selvfølgelig er der xenon lygter på biler i den bedre ende, men når tiden er til, at det er standart på en kia picanto, vil Audi komme med atom xenon second generation blær blær lygter og så vil debatten igen opstå dur de gamle xenon lygter overhovedet?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

18-10-2010 kl. 18:04

Ja bmw 5serie har auto indstilling af lygter

Profil slettet

Profil slettet

19-10-2010 kl. 15:47

Det kommer an på, hvilken bil du kigger på. Et af bilmagasinerne herhjemme lavede en undersøgelse af forskellen på lysstyrken på de standardmonterede lygter og fabriksmonterede xenonlygter. Der var stor forskel på, hvor meget mere lys xenonlygterne gav.

Vores ene bil har xenon (Volvo S40), og jeg er ikke i tvivl om, at de er alle pengene værd. Pærerne koster i omegnen af 1500 kr/stk, og man kan "risikere" at skulle skifte dem parvis.

Dette indlæg blev 19-10-2010 15:48 redigeret af dets forfatter.