Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2008 kl. 18:33

Hvordan kan du anbefale at manden ikke skal købe en ny bil med ESC ? Selv FDM siger at man ALDRIG skal købe en ny bil uden ESC. Så Denni skal sgu købe en bil med ESC.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-05-2008 kl. 09:18

jeg har selv haft en masse gamle biler og brugt rigtig mange penge på dem. det kan stort set ikke lade sig gøre at holde bil og slet ikke en gammel en inden for et budget på 1500.- det er kun lige nok til forsikringen og vægtafgift. inden du køber en gammel bil så undersøg hvad det koster for en ny minibil. der var et indslag i kontant (på DR) for at halvt år siden med en ung gut der stod med samme problem, ny eller gammel bil. btw han valgte en ny. hvis du vælger en aygo, colt, c1 eller p107 kan du slippe med 510 kr om året i vægtafgift og 2100 kr OM ÅRET med fuld kasko, også som nystarter. det er da bare helt vildt billigt. så kommer der selvfølgelig afdragene men de burde kunne holdes nede på 16-1700kr. Så har du en ny bil for 2000.- om måneden. og så kører den over 20 km/l det er jeg ret sikker på at en gammel astra ikke gør.
så er der selvfølgelig lige det med værditab på en ny bil, det kan man ikke gøre så meget ved men de penge skal man jo først af med når man sælger den. og med en gammel bil til under 10000.- så skal du nok ikke regne med den holder mere end til næste syn, og så har vi problemet igen om 2 år.
derfor håber jeg så inderligt at du køber en ny. det ville jeg ønske jeg havde gjort da jeg var 18.
mvh ulrik

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg