Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

01-05-2008 kl. 01:24

tja det er ikke rust der bliver brokket over ved franske biler (de ruster ikke serlig meget) det er de tekniske problemer der bliver brokket over

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2008 kl. 08:40

Lige præcis denne franske motor er en katastrofe. Prøv at spørge nuværende og tidligere ejere af især 605´ere (hvor denne motor oftest lå i) Jeg tror de fleste af dem bliver hvide i hovedet og får akutte lommesmerter. Total motor haveri ved omkring km 100000 er mere reglen end undtagelsen ved denne motor !!

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2008 kl. 10:20

hej aage

du kender åbenbart ikke ret meget til peugeot
den motor du omtaler er en gammel renault/peugeot motor . den som ligger i 406 er en nyudviklet motor i alu som der ikke er nogle problemer med . det er en fantastisk motor som bare kører godt . mvh per

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2008 kl. 10:43

sorry hvis jeg ikke var præcis nok. Nu er det jo ikke en ny bil "anders fogh" (hmmm) omtaler men en 1999´er - og jeg ved at de motorer som blev brugt i 90´erne især i 605 var katastrofale. Om Renault så var med til misséren aner jeg ganske korrekt ikke.

Profil slettet

Profil slettet

02-05-2008 kl. 17:41

En v6 motor er da noget af det dejligste, jeg ville nok bare ikke vælge det i en bil fra en producent som ikke just er kendt for at producere og sælge 6-cyl. motorer. At der findes eksempler på glade ejere af Peugeot med en kurriøs 3,0 V6 er da klart, men prøv at spørge til ejere af Mondeo V6, eller BMW 6-cyl. (godt nok rækkesekser) eller MB. Jeg tror den tilfredse procentandel er noget større indenfor disse mere "erfarne" mærker.