Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
13-04-2008 kl. 08:55
jeg ville ikke tøve med at købe en i30diesel den kører bare godt jeg har prøvet 3 demobiler .vi har selv købt en peugeot 207 sw hdi og det har jeg fortrudt gruligt, dengang var i30 ikke kommet som stationcar. vi har ikke haft andet en problemer med vores 207 oilespild 3 gange ved turbo+topdæksel så nu kører vores som en traktor i forhold til i30 og den har kun kørt 5000km men sådan siger peugeot den skal køre de vil ikke anerkende at der er noget galt . så køb bare en i30 jeg tror ikke du får problemer mine svigerforældre køre også hyndai og de har ikke haft problemer. hold dig fra de franske mvh per
Hans Henrik M
bruger siden
01-03-2007
13-04-2008 kl. 09:38
Vi har prøvet 90 HK dieslen og var meget imponerede. Hvis ikke konen mente der var forskel på afstanden til speeder og kobling fuldt udkoblet så, havde vi købt en.
Andre Hyundai's har vek ikke været specielt fejlramt, og hvis søster modellen fra Kia har 7 års garanti så falder den vel ikke sammen.
Andre Hyundai's har vek ikke været specielt fejlramt, og hvis søster modellen fra Kia har 7 års garanti så falder den vel ikke sammen.
Profil slettet
13-04-2008 kl. 21:48
hej michael
jeg er lidt forundret over at du siger at i30 støjer jeg har selv en 207 hdi 1.6 sw den støjer merkant mere end i30 + at i30 har et behagligt træk op igennem gearene med en behagelig lyd jeg ville gerne bytte min til en i30 stationcar den kører bare godt +dejlige sæder jeg kører ikke fransk næste gang jeg skal bytte bil mvh per
jeg er lidt forundret over at du siger at i30 støjer jeg har selv en 207 hdi 1.6 sw den støjer merkant mere end i30 + at i30 har et behagligt træk op igennem gearene med en behagelig lyd jeg ville gerne bytte min til en i30 stationcar den kører bare godt +dejlige sæder jeg kører ikke fransk næste gang jeg skal bytte bil mvh per