Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

20-03-2008 kl. 16:05

Hej Ejler.

Jeg er absolut enig med dig !

Det specielle skandinaviske vejr, med meget fugt og omslag i vejret er hård ved bilernes metaldele, og jeg har derfor brugt samme fremgangsmåde som dig ved næsten alle de 10 biler jeg har haft gennem 25 år.

Det er lidt paradoksalt, at nogle fravælger bestemte koreanske og japanske mærker fra ny udelukkende med den begrundelse at de ikke er så modstandsdygtige overfor rust.

Hvorfor vælger man ikke den bil der kører bedst, har den bedste mekanik eller den der på anden måde tiltaler folk, og derefter bruger nogle få tusinde på en komplet suplerende undervognsbehandling ???
Det er så få procent ud af det samlede bilbudget, og er samtidig en investering, da efterhånden mange går specifikt efter brugtvogne, der har fået suplerende undervognsbehandling fra ny.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-03-2008 kl. 19:05

Tillykke med det!
Havde selv nøjagtig den årgang og model i perioden 1999 - 2004 (200K-320K km!!). Den havde desværre levet et lidt hårdt liv inden jeg fik den, men jeg nåede netop at redde den med en undervognsbehandling - ellers var det gået helt galt. Jeg slap dog ikke for at der skulle skæres og svejses lidt i den et par gange. Solgte den til en gør-det-selv mand, og så lige på biltorvet at den netop er blevet synet igen med 380k km på tælleren. Man blir jo helt stolt :-)

Hvordan ser dine bagskærme og bagsmæk ud?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg