Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2008 kl. 12:34

Hej Jeg har lige købt en A4 Avant fra 2002 den er jeg meget glad for den køre ved blandet kørsel ca 11.5 km/L tror godt du kan købe denne model den er eftertragtet så skulle være nem at komme af med igen. Og den ruster jo ikke :-): Hvis der skulle være noget som er negativt er det at bagagerummet ikke er ret stort. Den gamle Polo Variant fra 98 som vi havde før kunne rumme mere både barenvogn og klapvogn på samme tid. Det kan audien ikke.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

21-03-2008 kl. 22:25

Jeg er ikke enig med Kasper, jeg synes 1.6 motoren er udemærket i A4 modellen, dog skal man ikke forvente sig den store sportslige oplevelse. Økonomien er også bedre i den nye FSI motor, men det er jo ligegyldigt med 10000 Km om året... hvorfor leaser du ikke en ny BMW istedet???

Er ikke supervild med visse tyske mærker (selvom jeg da har været indehaver af en af dem) men man får da en fin bil i en Audi. Har sågar overvejet at købe en A3 SB selv...

Profil slettet

Profil slettet

21-03-2008 kl. 23:09

Service prisen på en A4, kan ikke skræmme nogen, jeg har haft franske små biler der kostede betydeligt mere på de første 30000 km, end hvad en A4 kostede på 120000 km.
Der er en brugt test på denne web side, som er meget udførlig med hensyn til beskrivelse vedr. køb af brugt audi A4 1,6.

Profil slettet

Profil slettet

22-03-2008 kl. 20:35

Det er jo helt kult-hjernevasket-agtigt den måde du blindt anbefaler Carina'en i stort set hvert eneste indlæg du laver Jacob? Hvad med i det mindste at være lidt fleksibel i dine anbefalinger inden for ynglingsmærket, og så bare en gang imellem foreslå f.eks. en Corolla eller en Avensis? Jeg fristes til at kalde dig en ridset plade, men det tunnelsyn du fremviser i dine indlæg går da langt ud over almindelig gentagelse.. Find nu på noget nyt inden du keder en uskyldig forum-læser ihjel ved et uheld.. ;o)

Claus Sandholdt

Claus Sandholdt
bruger siden
05-07-2005

24-03-2008 kl. 21:57

Vi har en Audi A4 Avant 1,6, som vi er meget glade for. Ved pæn landevejskørsel er er omkring 13km/l at hente. Det er helt pænt.
Det du skal vælge en audi på er kvaliteten. Den feeling er i top. Og selv en ny Octavia kan ikke nå den.
Prøv at se finishen på bilen. Det er kvalitets løsninger hele vejen rundt. Samlekvaliteten er i top.
Vi har før haft Toyota og Opel - det er slet ikke det samme.
Prøv det!!