Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2008 kl. 20:27

- med det Thomas - du fik din Volvo - hehe.
Har selv v40 - så jeg kender ikke specifikt din model - tilmeld dig her www.volvoforum.dk - det er der volvo nørderne er.
Du skriver den har fået skiftet tandrem - hvornår?
hvis det er ved 120.000 km og dermed måske 4 år siden kan den godt være udskiftningsklar igen, det er jo ikke en langtursbil med den alder/km-tal.
Udover at holde rusten væk fra bilen ved at være efter stenslag og skærmkanter og e.v.t undervognsbehandling, skal du vel ikke gøre andet end få lavet service på den efter servicebogen.

Jeg kommer fra den anden ende af landet så det sidste kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg anbefaler ikke et aut. værksted - de er for selvfede(og dyre). Bilen er ikke "rocket sience" så den er til at skrue i, også for det lille værksted.

Tillykke med den (og sejren) igen.
LEVE MASKULINISMEN !

Volvo-hilsen fra navnebror

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

25-02-2008 kl. 07:24

Faktisk bare læne dig tilbage og nyde turen. Din Volvo 850 har kun kørt 180.000 km og kører problemfrit, sørg for olie og vand. Bilen har faktisk ingen komne defekter, forhåbentligt. Service op vedligeholdelse, finder du i Volvo forum, men bilen er ikke dyr og holde kørende. I har købt en bil, der "næsten" lever optil nutidens bil krav.

Profil slettet

Profil slettet

25-02-2008 kl. 09:45

Undskyld - hjemmesiden hedder www.volvosnak.dk

Profil slettet

Profil slettet

25-02-2008 kl. 09:48

Jeg kan varmt anbefale Spare parts i Stenløse, han er super flink og priserne er gode, jeg fik en ny motor til en 460 2,0 inkl. ny koling til 15.000 kr Det er billigt !