Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-01-2008 kl. 16:17

Jeg ville også gøre det. Sådan en Aygo/C1/107 er helt blottet i skærmkasserne, så en undervognsbehandling + inderskærme/stænklapper er en rigtig god ide. Det har også den sideeffekt at mange af undervognskomponenterne bliver beskyttet ved samme lejlighed.
Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-01-2008 kl. 19:47

En Aygo er altså ikke helt blottet i skærmkasserne !!!!!! den har en gummi hinde som beskytter skærmkasserne.

Vi fik vores Aygo undervognbehandlet istedet for at bruge de 3000 kr på en omdrejningstæller.

Vi har også planer om at have bilen i mere end 5 år.

Profil slettet

Profil slettet

19-01-2008 kl. 20:19

..undskyld :-). Og så blev jeg lidt klogere - der er altså lidt forskel på de tre trillinger (ud over udseende og bedre garanti på toyotaen). Har et par gange haft en C1 som lånebil og de havde ikke noget videre beskyttelse (men meget underholdende lille bil forøvrigt)
Men jeg kunne nu stadig godt finde på at ofre et par inderskærme.
Vh Anders

Profil slettet

Profil slettet

20-01-2008 kl. 08:38

Vi spurgte i forbindelsen med købet om der var filt inderskærme på Aygoen som på Avensis, men det var der ikke, så sælgeren anbefalet ikke at udskifte inderskærmerne da den gummi hinde som inderskærmen består af er meget god.

Henrik Ahlmann

Henrik Ahlmann
bruger siden
01-11-2006

07-01-2009 kl. 11:07

ud over nævnte fordele her, så giver rustbeskyttelsen også en bedre støjdæmpning af bilen, man kan faktisk godt høre forskel på en bil der er rustbeskyttet og en der ikke er.

Profil slettet

Profil slettet

07-01-2009 kl. 11:28

Hvorfor er det kun en ide hvis man skal beholde den længe? Når alle folk herinde giver råd til bilkøb skriver de altid at man skal finde en der er rustbeskyttet. Giv den en behandling uanset hvad, for du får nok også noget mere for din bil når du skal af med den igen hvis du gør det...