Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Kenneth Kristoffersen
bruger siden
15-06-2005
21-03-2008 kl. 17:17
Min Focus gjort det nogle få gange, det lyder helt forfærdeligt! Som jeg husker har det kun været, hvis f.eks. har gået i stå ved i gangsætning og hurtigt vil starte igen. opleves lidt som om at elektronikken ikke når at følge med, hvis tændingsnøglen drejes hurtigt igennem 'alle trin'. Den har i hvert fald aldrig gjort det, hvis jeg venter et sekund efter nøglen er i start position. (og det har altså ikke noget at gøre med om den når at forvarme eller ej... - for det gør den). Jeg købte bilen brugt at en værkfører hos Ford, der gave mig det råd lige at lade viserne for brændstof og temp. køre op, inden jeg starrtede (uden i øvrigt at nævne dette problem...), men nu bagefter tænker jeg om det var på grund af dette!
vh Kenneth
vh Kenneth
Profil slettet
21-03-2008 kl. 20:41
Ved du om der er gløderør i en så ny bil som din? Og hvis der er, har du da tjekket om disse er iorden.
Min gamle Mercedes fra 1982 startede pludseligt dårligt - både varm og kold, men 5 nye gløderør senere var alt som det plejede.
Held og lykke
Joakim
Min gamle Mercedes fra 1982 startede pludseligt dårligt - både varm og kold, men 5 nye gløderør senere var alt som det plejede.
Held og lykke
Joakim