Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
23-12-2007 kl. 20:52
Hej Jack
Det er jo ikke så simpelt som du ligger op til.
Det er ikke nok at finde ud hvem der skal investere i et "racer-anlæg".
Hvem skal sørge for sikkerheden, afskærmning mod offentligheden, der skal være ambulance, branslukningsudstyr og redningsfolk til stede.
Hvad med forsikring..? Hvem skal betale når et ungt menneske kommer galt afsted ved at køre på disse anlæg. osv osv.
Der er mange detaljer der skal afklares før et sådant anlæg kommer på benene.
Man må opfordre de unge mennesker der har denne hobby til at melde sig ind i den nærmeste motorklub.
mvh Kim
Det er jo ikke så simpelt som du ligger op til.
Det er ikke nok at finde ud hvem der skal investere i et "racer-anlæg".
Hvem skal sørge for sikkerheden, afskærmning mod offentligheden, der skal være ambulance, branslukningsudstyr og redningsfolk til stede.
Hvad med forsikring..? Hvem skal betale når et ungt menneske kommer galt afsted ved at køre på disse anlæg. osv osv.
Der er mange detaljer der skal afklares før et sådant anlæg kommer på benene.
Man må opfordre de unge mennesker der har denne hobby til at melde sig ind i den nærmeste motorklub.
mvh Kim
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
23-12-2007 kl. 21:52
Jeg er enig med dig i at det vil kunne løse noget af problemet.
Men det skal være selvfinansierende (hvilket altid er svært at definere)! Du kan indvende at andre sportsgrene også "nasser" på det offentlige f.eks superligafodbold, men her mener jeg også at reglerne skal ændres så sporten betaler en større del af kagen.
Men det skal være selvfinansierende (hvilket altid er svært at definere)! Du kan indvende at andre sportsgrene også "nasser" på det offentlige f.eks superligafodbold, men her mener jeg også at reglerne skal ændres så sporten betaler en større del af kagen.
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
24-12-2007 kl. 00:42
nemlig ja vi skal ha baner og det har været efterlyst i flere år både i dvs forums og i VMAX så istedet for at lave alle de f****** golfbaner så lav da for god sake nogle racerbaner så der er flere end den i Holeby kan den gamle (forladte) Vandel FLyveplads ikke laves om til en permanent racerbane?