Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003
21-12-2007 kl. 12:06
God jul.
Kasper Stevn Nielsen
BilBasen
Bo Klokkeriis
bruger siden
04-02-2004
21-12-2007 kl. 12:26
Ikke for at forklejne Bilbasen´s forum, til tider meget seriøs forum, hvis vi ser bort fra enkelte Toyota freeks , vi har alle en religion som vi tror på, sådan er det også med biler...
God jul og godt nytår til alle !
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
21-12-2007 kl. 14:18
- der vil altid være folk på et debatforum som ikke overholder reglerne, desværre, men sådan er det også "ude i samfundet"
- man kan også vende det om og sige: man får svar som man spørger! Der er mange indlæg som lyder noget i retning af: "vi skal have en ny bil, den skal være billig i drift og koste max 100.000. Hvad vil I foreslå?". Når man spørger så bredt så får man brede svar. Jeg tvivler på at folk kan bruge dem til noget. Så derfor: hvis du vil have et godt svar, så stil et godt spørgsmål!
- biler handler om følelser. Hvis ikke kunne vi analysere os frem til hvilken bil der er "bedst" og så ville vi alle køre i den. Heldigvis er det ikke sådan.
- at oprette mærkeforums er en god idé, men det skal gøres på den rigtige måde!. Det handler ikke bare om at oprette x antal forums. Jeg tror jeg ved hvordan, men gør bilbasen.dk?
Profil slettet
21-12-2007 kl. 16:36
toyota, de nyere af dem, er flere gange blevet udnævnt til de mest fejlfrie biler. Ta nu bare de tyske undersøgelser hvor toyota lå som nummer 1, og havde slået alle de andre selv mercedes.
Og jeg er ikke toyota-fan- mand whatever, jeg kører fiat men ret skal være ret.
Noget helt andet er jo, at de fleste godt vil betale lidt mere for at eje en bil som ikke er kedelig og uinteressant ;) så fik de den. LoL
Profil slettet
21-12-2007 kl. 16:39
Hvis skal endelig skal gøre det skal man bare anbefale et mærke og en model og så håbe på at køber går ind og tjekker og falder for netop ens egen bil:=)
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
21-12-2007 kl. 16:56
Bevares der er da flere af dem der ser ganske fornuftige ud.
Men jeg holder mig til at når div. leasing-lelskaber og FDM siger gang på gang at de ikke er så driftsikre som gennemsnittet, så tvivler jeg på at det er noget de bare siger. Der må jo være en årsag til det.
MHT Toyota, ja så har jeg også selv haft en i 5 år. Og var meget glad for den. Den var MEGET driftsikker. Det var faktisk kun alm service og sliddele der blev skiftet.
Min Far har en Carina på 7. år nu og han oplever det samme.
Og igen hvorfor skulle jeg f.eks påstå at det er en møgbil, når det nu ikke er det?
Men jeg har da også flere gange set at der bliver spurgt til valg af bil, hvor kriterierne ligger langt fra en Carina, og så bliver den alligevel foreslået, det er selvfølgelig lidt useriøst.
Men Uanset hvordan og hvorledes og hvilke bilmærker i er og ikke er til så må i have en fremragende JUl.
MVH
Martin
Profil slettet
22-12-2007 kl. 00:24
Jeg vil lige komme med mit input.
Jeg syntes egentlig ikke, at der noget galt i, at anbefale et mærke som man selv kører i. Man kan jo godt have ejet flere af slagsen og have været godt tilfreds. Det ville dog virke mere seriøst, hvis folk kom med argumenter til hvorfor de foreslår netop dette mærke/model i stedet for bare at sige Toyota Carina eller et eller andet.
Der hvor mit problem ligger er, at folk anbefaler biler som overhovedet ikke svarer til de kriterier som folk har stillet op. Der er nogen her inde som altid foreslår det samme uanset hvad folk spørger efter.
Folk skal bare huske, at respektere at smag, kriterier, prisniveau m.m. er foskellig fra person til person. GUDSKELOV for det eller ville vi alle sammen kører rundt i ens kasser. Det ville dog gøre livet kedeligt.
Kan I alle sammen have en god jul.
Mvh. A.
Profil slettet
23-12-2007 kl. 08:50
Profil slettet
24-12-2007 kl. 12:31
En ønskeseddel til jul over hvad jeg IKKE ønsker mig: en lene Bjerre pude, en toyota uanset mærke, en hobby campingvogn.
ting jeg ønsker mig: en Defender, et køkken fra ikea, en verner panton lampe.
Spørgsmål: kan jeg køre i jemogfix i en audi af nyere dato? eller er det ligesom minkpels i en kia magnetis ?