Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Bo Klokkeriis
bruger siden
04-02-2004
11-12-2007 kl. 08:31
Kristian Serup
bruger siden
11-01-2006
11-12-2007 kl. 09:25
1) Mange køber en bil med stålfælge ab fabrik - køber et nyt sæt alu med sommerdæk og får sat vinterdæk på de originale stålfælge.
2) Firmabiler (særligt leasede) leveres med den billigst mulige løsning om vinteren - altså stålfælge.
3) Små alufælge i forhold til bilens hjuldiameter ser sjældent kønne ud, specielt hvis det er en billig kopi. Og vinterdæk i 16" eller 17" er temmelig meget dyrere end vinterdæk i 15".
Benny Due
bruger siden
09-10-2003
13-12-2007 kl. 08:27
på sorte stålfælge, så det kan der jo så ikke være noget forkert i !!
Glædelig (h)jul !! @;-))