Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
03-12-2007 kl. 00:24
Den kan trække en campingvogn uden prob.
Hvilken årgang tænker du på?
Hvilken årgang tænker du på?
Simon Heiede Laursen
bruger siden
17-03-2007
04-12-2007 kl. 10:49
Hvis du vil have en bil fra årgang 2001 ville jeg hellere anbefale en VW Passat el.lign. Har nemlig hørt at Sonata er glad for at komme på værkstedet af og til. Volvo ville også være et fint bud. begge biler ligger omkring de. 2-300000,-. Og ja, de er begge gode til at trække en campingvogn, jo flere heste, jo hurtigere det går :-)
Profil slettet
04-12-2007 kl. 18:42
Hvad er problemet med en Sonata fra 2001? den er solid og har bundtræk nok til en campingvogn.
Visse ældre sonataer har automatgear uden oliekøler og kan ikke anbefales i kasselbakker.
flot at anbefale ham at købe en bil til det dobbelte, jeg vil anbefale ham at købe en Range Rover td8 til 1,8million den vil kunne trække en 10fods campingvogn om til en 16 fods inden han er ved enden af villavejen :-))
Visse ældre sonataer har automatgear uden oliekøler og kan ikke anbefales i kasselbakker.
flot at anbefale ham at købe en bil til det dobbelte, jeg vil anbefale ham at købe en Range Rover td8 til 1,8million den vil kunne trække en 10fods campingvogn om til en 16 fods inden han er ved enden af villavejen :-))