Bilbasen Forum
Hyundai Sonata?
Profil slettet
18-07-2006 kl. 09:55
tænk at bruge al friværdien i huset på en dyr toyota eller opel og dererfter på værkstedet skrækkeligt.:-D
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
19-07-2006 kl. 01:50
hvordan er verditabet på en Sonata i forhold til Avensis eller en Vectra?
Søren Bindslev
bruger siden
28-11-2005
19-07-2006 kl. 11:27
Lasse, du bør nok tage dit liv op til overvejelse. Ved ikke helt hvad sådan en som dig kaldes: Overfladisk, snobbet, tåbe eller noget helt fjerde?
Og nej, jeg kører ikke Hyundai eller lignende.
Profil slettet
19-07-2006 kl. 11:55
Ja prostituere sig selv med stavnsbundet hed for at de kan vaske deres/firmaets/kreditforeningens bil søndag formiddag på overbelånte hans chr varnes snobbevænge. at tro at fordi man køber en udrangeret sælgerbil så rykker man et trin op i det bedre borgerskab det gir mig kvalme.
Tåberne frygter Hyundai og med god grund.
Gang på gang vinder hyundai på bedste køb
i guds eget land forguder de hyundai og der er forskellen i pris sonata/vectra mikroskopisk
egentlig rart at se, at der stadig er opel folk der heroisk nærmest patetisk bakker op om et mærke der støt og roligt nærmere sig enden.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
19-07-2006 kl. 11:57
Den er sikkert god, stor, rummelig og fyldt med udstyr - I FORHOLD TIL PRISEN.
Man får hvad man betaler for, og så man jo bare vurdere, om helst vil have en ny stor Hyundai, en brugt stor Opel, eller evt. en ny mindre Opel.
Hvis man ikke stoler på folks mening herinde, kan man jo altid spørge de professionelle.
F.eks.: http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=755
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
19-07-2006 kl. 11:59
http://www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=777
Søren Bindslev
bruger siden
28-11-2005
19-07-2006 kl. 12:09
Jeg ville aldrig selv købe en Hyundai, men det har ikke noget med prisen at gøre. Det har noget med køreegenskaber, design og ikke mindst kvalitet i kabinen at gøre.
Christian Hansen spørger egentlig bare om en Hyundai Sonata er noget for hans far og dermed implicit om der er nogle der har erfaringer med en Hyundai Sonata. Hvis du har det, Lasse, er jeg sikker på, at Christian gerne vil høre dem. Jeg tror ikke, at Christian gider høre på sine fordomme pga. en lav pris.
Og til Christian: Har kørt både Sonata 2,4 og 3,3. Min bedste overbevisning er, at bilen egner sig glimrende folk der sætter pris på en blød og komfortabel undervogn, masser af udstyr og masser af plads. 2,4 virker bovlam - 3,3 har masser af overskud og et dejligt 5-trins automatgear. Har ikke prøvet den, men 2,0 CRDi er nok det perfekte valg.
Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004
20-07-2006 kl. 09:25
Men igen store benzinslugne brugte biler holder jo ikke nogen høj brugpris, men vectra er mere kendt og vil være nemmere at sælge til en højere pris.
Profil slettet
20-07-2006 kl. 09:49
jeg har desværre ikke en selv, endnu, men min nabo har fået en, godt nok af ældre model, for da hans vectra fra samme årgang havde en aftale med en smeltedige, faldt han over en frisk hyundai fra samme tidsepoke, sjovt ikk,
Sebastian har egentlig ret med hensyn til seriøsiteten af mange indlæg.
En del snakker deres far efter munden og det lyser langt væg af konservatisme, tænk at tage visdom til sig draget på ens fars erfaringer der kun har kørt i en slags bil,
ja man kan jo værer enormt lykkeligt uvidende.
prøv bilerne drag jeres egen erfaring.
Har haft 3 hyundaier 3 opeler 5 toyotaer + et hav af andre, motto heller prøve 100 biler i et år end en bil i 100år
når vi nu er ved plathedder, en ejer af en tankstation satte en bmw til salg der stod nypris 500,000kr nu kun 5000kr
Benny Due
bruger siden
09-10-2003
20-07-2006 kl. 17:50
Profil slettet
21-07-2006 kl. 10:04
At ford kunne narre en hyundai fra een, rokke ikke ved at de har snydt sig selv så det driver.Men det er åbentbart prisen de vil betale for at prøve at underkue et mærke der er dem overlegen.
Profil slettet
21-07-2006 kl. 17:02
dit reklame fremstød for opel minder mig om kejserens nye klæ´r.
Profil slettet
22-07-2006 kl. 09:46
Ps: jeg har forøvrigt et GM produkt.
Profil slettet
22-07-2006 kl. 22:13
http://www.club-corvette.dk/forum/user_details.asp?user_id=88
Men det kan da være jeg kan få en fair byttepris med en daewoo vectra. eller en agila wagon-R. hvis jeg mister forstanden.
mvh Boe
Profil slettet
23-07-2006 kl. 17:22
Jeg kunne til gengæld godt tænke mig en tilbage melding fra Christian som startede tråden og høre om hans fars prøvetur i sonataen,da jeg syntes at man godt kan give en tilbagemelding om ens valg eller hvis der har været et problem med ens bil,hvad løsningen på problemmet så var,det mangler lidt herinde.
Profil slettet
23-07-2006 kl. 21:07
Hvis man kommer med noget positiv om hyundai blir man betragtet som landsbytosse af bedre vidende.
Der er så mange forstokkede forkerte floskler om koreanerne , at det er til at brække sig over, at der så er nogen der føler sig stødt over kendsgerninger, er deres problem de har ihvertfald ikke haft noget imod at svine hyundai og de folk til der kører i dem.
Men gå da endelig alle indlæg igennem der handler om hyundai og lur mig om jeg ikke har ret, det er den samme trædemølle hver gang.
Profil slettet
23-07-2006 kl. 21:08
Hvis man kommer med noget positiv om hyundai blir man betragtet som landsbytosse af bedre vidende.
Der er så mange forstokkede forkerte floskler om koreanerne , at det er til at brække sig over, at der så er nogen der føler sig stødt over kendsgerninger, er deres problem de har ihvertfald ikke haft noget imod at svine hyundai og de folk til der kører i dem.
Men gå da endelig alle indlæg igennem der handler om hyundai og lur mig om jeg ikke har ret, det er den samme trædemølle hver gang.
Thomas Ravnkilde
bruger siden
12-08-2006
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
13-08-2006 kl. 01:06
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
13-08-2006 kl. 01:06