Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvorfor hilser cabriolet ejere ikke på hinanden mere?

Ferdinand .

Ferdinand .
bruger siden
15-01-2006

19-05-2009 kl. 17:14

Jeg elsker denne årstid - kører altid med taget nede - også når det er køligt - på med en varm jakke og et tørklæde! - og ud på de danske veje - bilen og dens dejlige motorlyd og trækkraft bringer smilet og den indre varme frem - sammen med varmeapperatet og sædevarmen hihi! Man får mange tilråb af alle karakterer - fed bil / rige svin.. jaja... men til dem der er misundelige kan jeg da godt afsløre, at en åben bil behøver nu ikke koste millioner for, at være sjov - eller driftsikker! Men mit egentlige spørgsmål/budskab er: Hvorfor hilser cabriolet-ejere ikke på hinanden mere... Det har da ellers altid været skik at vinke oppe i den "fri luft" til hinanden - Vi har jo ikke noget tag der er i vejen for vores hænder.... Hele vinteren har jeg siddet i min almindelige bil med ståltag og glædet mig som et barn til at mærke vinden i håret - det der er tilbage vel at mærke - og nu hvor solen er fremme - så gælder det om at nyde livet... Så hils på hinanden derude - det handler om livsglæde - smil til omverdenen og nedbryd barrierer og modbevis Janteloven og husk at leve livet fuldt ud hver dag. Dyt båt - min bil kører godt! Sidst rettet: 19/5-09

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg