Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvis bare det er noget nyt - så er det smart !

Lars Mortensen

Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005

10-06-2010 kl. 14:02

Er det kun mig, der undrer mig over, hvordan det "smarte, nye" dørkoncept på Opel Meriva virker i smalle P-båse ? Man skal da i hvert fald aftale, hvem der skal ud først, for hvis begge døre åbnes i ca. 45 grader, så kan der kun stå en person udenfor, som ikke kan komme nogle vegne ! For nogle år siden kom Citröen C4 med en anden "smart, ny detalje", nemlig det faste ratnav. Nu præsenteres snart en ny C4 med traditionelt ratnav, der drejer med rundt. Er det så også en forbedring ? Jeg er helt med på, at ting skal udvikles - derfor er hjulene i dag runde og ikke ottekantede - men skulle vi ikke alle, og ikke mindst motorjournalisterne være lidt mere grundige, inden vi falder i svime over "nye, smarte ting" ?

Dette indlæg blev 10-06-2010 14:03 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

10-06-2010 kl. 14:20

ENIG.

Hver gang der kommer en ny Alfa, så kritiserer de den gamle, men bedyrer at NU er der kommet styr på kvaliteten.

Profil slettet

Profil slettet

10-06-2010 kl. 19:24

Enig igen.
Det er også blevet smart at "give" 7 års garanti - og folk hopper sgu på den !!! Glæder mig til folk begynder at komme med deres 6 år gamle bil og kræver nyt :-) Mon ikke en del glade danskere får sig en brat opvågning ?

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

11-06-2010 kl. 13:35

foreskrifter og service er overholdt, så har Kia jo ingen vej uden om at dække de ting der holder sig inden for garantien. Der er trods alt noget lovgivning der skal holdes. Hvis de ikke holder det de lover til den tid, så kan de da lige så godt lukke med det samme.

Men jeg tror sgu på dem, indtil jeg oplever noget andet.