Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvad sker der..??

Profil slettet

Profil slettet

25-01-2008 kl. 12:08

Hvad dælen sker der her under "Bilmærker". I de sidste uger er det væltet frem med salgsannoncer på alt mellem Skoda Favorit fra 1900oggrønlangkål til næsten nye varevogne. "Bilmærker" er til spørgsmål/indlæg om specifikke modeller/mærker - eller er jeg helt galt i byen..?? mvh Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels-Juel Nielsen

Niels-Juel Nielsen
bruger siden
02-01-2005

25-01-2008 kl. 13:57

Du har fuldstændig ret. Der er dukket alt for mange salgstaler og andre mærkværdige indlæg op i dette forum. Seriøsiteten er total forsvundet og mange overskrifter såsom "hey" "nej tak" og lignende siger jo intet om det emne, som indlægget reelt handler om. Det er efterhånden det rene tidsspilde at følge debatten her på forummet. Der er langt imellem de indlæg, man kan lære noget af.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

25-01-2008 kl. 20:08

I har absolut ret.
Dette forum er komplet ødelagt.

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2008 kl. 08:34

Kan efterhånden godt se I har ret.
Jeg havde ellers store forventninger, fordi der er så mange brugere bilbasen.dk, og man får også hurtigt svar på sine forspørgsler.
Jeg har også været med i andre debatforum, men nogle er lidt mere "loge" - agtigt, hvor man åbenbart skal have sig et "navn" i debatten før der er nogen der gider tage ens indlæg seriøst.
Mvh/ og med håb og nogle fremtidige gode debat-sider
Per Rasmussen

Sidst rettet: 26/1-08

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2008 kl. 10:44

Jeg prøver lige at opdatere denne tråd..
For hvad pokker sker der her under " Bilmærker"..?
Totalt hjernedøde indlæg som hej, hej igen, bla bla bla og lignende.
Tag jer nu sammen og få noget ilt til hjernen inden i laver indlæg.
Salgsannoncer kan oprettes under "sælg din bil"
Ved andre indlæg vil det måske være en ide at skrive hvad man vil med indlægget istedet for bare at skrive noget "dybt go´nat"

Sidst rettet: 31/1-08