Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hvad er reglerne for at lade en handel gå tlibage ??
Rene Nikolaj Andersen
bruger siden
05-04-2005
27-10-2007 kl. 22:14
Jeg føler mig fanget i en handel med Melfar bilcenter (Middelfart), og vil gerne have et godt råd ang om at lade handlen gå tilbage. Jeg aftalte pris med sælgeren, og aftalte en afhentningsdag. på dagen for afhentning havde jeg bedre mulighed end på dagen for handlen at gå bilen efter i sømmene da det på det tidspunkt ikke var regnvejr, og ikke lettere mørkt. Jeg fandt flere ridser, og et par små buler. Sælgeren morede sig på handelsdagen over at det var sælgers dag, hvilket han jo havde ret i ! På afhentningsdagen, fik jeg afvide at jeg kunne køre i bilen i en uges tid og så vende tilbage med de fejl der måtte være. I god tro tog jeg bilen med mig (den var jo handlet med en autoriseret Suzuki forhandler) og jeg det havde jeg det ok med, det blev dog pointeret over for sælgeren at jeg ikke ville have noget bøvl med at komme og reklamerer over de ting jeg fandt. efterfølgende har jeg så været ovre med bilen for at få sølgeren til at se på den sammen med mig, og han vil kun lave et setnslag i forruden og lappe en lille rustplet jeg fandt. der er flere ting som han på ingen måder vil lave trods at det var ting jeg fandt sammen med ham på dagen for afhentning. Hvad er mine krav !!!