Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hoftesele og ESP i Galaxy/Sharan/Alhambra
Brian Bjerrum Scharling
bruger siden
06-01-2004
07-09-2009 kl. 12:31
Hej!
Jeg kigger lidt efter en fra trekløveret, da jeg får brug for plads til 3 autostole, barnevogn mv. Jeg kigger kun på 7 personers (ikke-camper) udgaver.
Jeg har et par spørgsmål ang. udstyr. Hvordan er den midterste sele på 2. række? Så vidt jeg har forstået, er det en hoftesele på alle Sharan'er og 3-punkts sele på Galaxy fra 2003. Er det rigtigt? Og hvordan er det med Alhambra'en?
Jeg har fundet nogle til salg med ESP og nogle med antispin. Er ESP tilkøb på nogle årgange? Er der antispin, hvis der ikke er ESP?
Tak for svar.
mvh
Brian
Brian Bjerrum Scharling
bruger siden
06-01-2004
14-09-2009 kl. 09:52
Hej Peter!
Tak for info.
ESP er et must, specielt når prisen nærmest er den samme som uden.
Mht. sele har jeg forhørt mig hos et par stykker, som har til salg her. Nogle har kun hoftesele, andre 3-punktssele. (Det har vist noget med årgangen at gøre.) Igen har andre ISOFIX på nogle/alle af de 5 bagerste sæder. Og nogle har integrerede børnesæder men så ikke ISOFIX. Der er mange muligheder.
For mit vedkommende er biludskiftningen udsat ca. et års tid, men én af de 3 vil fortsat være et godt bud til den tid.
Og nej, dit tidligere salg har vist ikke været til en i familien.
mvh
Brian
Tak for info.
ESP er et must, specielt når prisen nærmest er den samme som uden.
Mht. sele har jeg forhørt mig hos et par stykker, som har til salg her. Nogle har kun hoftesele, andre 3-punktssele. (Det har vist noget med årgangen at gøre.) Igen har andre ISOFIX på nogle/alle af de 5 bagerste sæder. Og nogle har integrerede børnesæder men så ikke ISOFIX. Der er mange muligheder.
For mit vedkommende er biludskiftningen udsat ca. et års tid, men én af de 3 vil fortsat være et godt bud til den tid.
Og nej, dit tidligere salg har vist ikke været til en i familien.
mvh
Brian