Bilbasen Forum
Hjælp...hvilket prisleje er rimelig for rep. af elruder
Merete Egerup
bruger siden
07-07-2021
07-07-2021 kl. 14:08
Grønskolling her ;)
Elruderne(2 stk) i min Skoda Fabia virker ikke. Min onkel har forsøgt at reparere det, men nu er den gal igen. Vi formoder der er tale om en elektronisk fejl - da hverken det i føresiden eller passagersiden fungerer. Han har ikke mulighed for at se på den igen, så jeg må jo ty til et værksted.
Men jeg er lidt bekymret ved at blive taget ved næsen, da jeg ikke har et fast sted som jeg kender og føler mig tryg ved. For de kan jo sige hva som helst omkring antal timer der er brugt på det.
Har I et bud på, hvilket prisniveau der er acceptabelt for sådan en type reparation?
Mvh. Merete
Dette indlæg blev 07-07-2021 14:08 redigeret af dets forfatter.
J R
bruger siden
13-12-2013
08-07-2021 kl. 10:31
Dertil så har de måske endda fastpris på reperationen, så du ikke kan blive snydt(ret meget).
Din onkel, skiftede han sikring? for så er det nok det igen. Der kan være en overgang eller en modstand der gør at motorerne kommer på overarbejde og sprænger sikringen.
Alternativt kan det være en løsforbindelse, måske til noget stel, når det lige er begge sider der er gået.
Merete Egerup
bruger siden
07-07-2021
08-07-2021 kl. 11:10
Jeg tror nu ikke han udskiftede en sikring, men der var en ledning som var beskadiget, så den tog han hånd om...derefter virkede den, for en periode. Jeg håber på en fornuftig pris fra værkstedet af, og at reparationen holder.
J R
bruger siden
13-12-2013
08-07-2021 kl. 12:17