Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hjælp til ny bil søges
Profil slettet
22-07-2005 kl. 22:46
Hej
Du skriver ikke meget om dine behov mht. til kørsel, plads mm.
Mazda 626/323 er ikke noget dårligt valg, men ellers Toyota Corolla. Dette er driftsikrer biler med fornuftigt service priser. Spørger du alle mekanikere vil de sige at franske biler er noget møg, både dyr service og dårlig samlekvalitet. En anden god mulighed er en Opel vectra hvilken også har en rimelig kvalitet og pris.
Du skriver ikke meget om dine behov mht. til kørsel, plads mm.
Mazda 626/323 er ikke noget dårligt valg, men ellers Toyota Corolla. Dette er driftsikrer biler med fornuftigt service priser. Spørger du alle mekanikere vil de sige at franske biler er noget møg, både dyr service og dårlig samlekvalitet. En anden god mulighed er en Opel vectra hvilken også har en rimelig kvalitet og pris.
Profil slettet
22-07-2005 kl. 23:47
Hej,
Hvad med min Mercedes w123 fra 1984, kun kørt 115500km, dejlig luxsus bil nul rust med ny motorvarmer, pris 70.000?
Hvad med min Mercedes w123 fra 1984, kun kørt 115500km, dejlig luxsus bil nul rust med ny motorvarmer, pris 70.000?
Profil slettet
23-07-2005 kl. 00:14
en skoda octavia,den ruster ikke så voldsomt som andre biler,og det er dit største problem når det er biler i 5-8 års alderen.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
23-07-2005 kl. 18:01
Hvad mener du med at det ikke skal være mazda? De plejer da at være ret driftsikre.
Men jeg synes Du skal overveje Toyota Carina E/Corolla. Det er nok noget af det der er billigst at holde kørende.
Jeg kører selv Carina E. Den kører bare, kan jeg love dig...
Franske biler er ikke specielt driftsikre...
Der er det altså japserbilerne der løber afsted med guldmedaljen...
Men jeg synes Du skal overveje Toyota Carina E/Corolla. Det er nok noget af det der er billigst at holde kørende.
Jeg kører selv Carina E. Den kører bare, kan jeg love dig...
Franske biler er ikke specielt driftsikre...
Der er det altså japserbilerne der løber afsted med guldmedaljen...
Profil slettet
23-07-2005 kl. 18:01
Hejsa
Må jeg gøre det kort:
Skal købe ny bil, max. koste 100.000 kr.
Kan OVERHOVEDET ikke finde ud af, hvad det skal være.
Alle siger japansk...så er det ikke en mazda, jeg skal ha?
Den skal bare være driftsikker.
Skal være min. 1,6.
Må jeg gøre det kort:
Skal købe ny bil, max. koste 100.000 kr.
Kan OVERHOVEDET ikke finde ud af, hvad det skal være.
Alle siger japansk...så er det ikke en mazda, jeg skal ha?
Den skal bare være driftsikker.
Skal være min. 1,6.