Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hjææælp!
Thomas Møller Jensen
bruger siden
31-08-2005
12-10-2005 kl. 21:43
Hej! Har selv en Peugeot 106 som er blevet luftet ud flere gange - også selv om toppakningen er iorden. Der sidder 2 eller 3 forskellige ventiler hvor udluftningen foretages, alt efter hvilken model motor det er. Jeg kan umiddelbart ikke se noget problem i det...
Profil slettet
13-10-2005 kl. 07:46
Hej
Jeg er ved at købe min først bil en Peugeot 106 årgang1997. Ham jeg skal købe bilen af siger at der er luft i kølersystemet så den skal lige luftes ud inden jeg kan hente den. For ca. 14 dage siden fik bilen ny toppakning.
Nu har jeg ikke så meget forstand på biler men kan luft i kølersystemet skyldes at toppakningen er gået igen? Og er det dumt at købe den bil fordi den har fået lavet toppakningen? Håber i lige kan hjælpe mig :-)
Mvh
Thomas
Jeg er ved at købe min først bil en Peugeot 106 årgang1997. Ham jeg skal købe bilen af siger at der er luft i kølersystemet så den skal lige luftes ud inden jeg kan hente den. For ca. 14 dage siden fik bilen ny toppakning.
Nu har jeg ikke så meget forstand på biler men kan luft i kølersystemet skyldes at toppakningen er gået igen? Og er det dumt at købe den bil fordi den har fået lavet toppakningen? Håber i lige kan hjælpe mig :-)
Mvh
Thomas