Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Gud fader bevares
Profil slettet
12-01-2006 kl. 21:53
....nå det jeg ville sig var, at Bilbasen til tider kører meget langsomt når man går fra et indlæg til et andet. Også når man kigger i diverse annoncer går det ganske langsomt mellem billederne, hvis man forsøger at se flere af disse. Er der nogen der oplever det samme? Jeg har en 2 megabit forbindelse så det er formentlig ikke det der er problemet......
Jesper V
bruger siden
16-09-2003
12-01-2006 kl. 23:46
Jeg er også helt enig, Bilbasen er meget landsomt site. Har også selv en 2Mbit, så det er ikke det der er årsagen.
Det ville være rart med en udmeldling fra Bilbasen, hvad de har tænkt et gøre ved det !
Nogen gange er det endda helt umuligt at få forsiden frem....... det er en OM'er !
Det ville være rart med en udmeldling fra Bilbasen, hvad de har tænkt et gøre ved det !
Nogen gange er det endda helt umuligt at få forsiden frem....... det er en OM'er !
Profil slettet
13-01-2006 kl. 09:53
Det var da dejligt at høre, at det ikke kun er mig der synes det er rigtig træls. Jeg mener også at, dette emne blev taget op for endda meget længe siden, men der er ikke sket noget som helst. Rart at Bilbasen er så hurtigt ude med et svar. Så må vi så se hvad det ender med...........
Profil slettet
13-01-2006 kl. 22:17
Hej alle
Som Michael Bjørnholdt skriver, så er vi klar over, at websitet ikke kører optimalt lige nu. For nogle af jer ser det åbenbart ud som om, at vi ikke gør noget ved det, men dette er ikke sandt. Vi prøver hele tiden forskellige løsningsmuligheder, men indtil nu har vi ikke fundet problemet.
Som så mange af jer foreslår, var den første tanke selvfølgelig, at vi manglede serverkraft, men det er ikke det, der er problemet.
Og Jim, vi er ikke ligeglade med vores brugere. Jeg ved ikke hvor du har det fra - måske er du bare frustreret over, at siden kører dårligt lige nu. Selvfølgelig er vi interesserede i, at vores brugere er glade for sitet, og jeg lover jer, at vi gør hvad vi kan for at løse problemet.
Mvh
Rasmus Laursen
BilBasen
Som Michael Bjørnholdt skriver, så er vi klar over, at websitet ikke kører optimalt lige nu. For nogle af jer ser det åbenbart ud som om, at vi ikke gør noget ved det, men dette er ikke sandt. Vi prøver hele tiden forskellige løsningsmuligheder, men indtil nu har vi ikke fundet problemet.
Som så mange af jer foreslår, var den første tanke selvfølgelig, at vi manglede serverkraft, men det er ikke det, der er problemet.
Og Jim, vi er ikke ligeglade med vores brugere. Jeg ved ikke hvor du har det fra - måske er du bare frustreret over, at siden kører dårligt lige nu. Selvfølgelig er vi interesserede i, at vores brugere er glade for sitet, og jeg lover jer, at vi gør hvad vi kan for at løse problemet.
Mvh
Rasmus Laursen
BilBasen
Profil slettet