Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

"Galverniseringspest"

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2007 kl. 10:42

Jeg har en Peugeot 406 st. car HDI fra 2003. I forbindelse med, at jeg havde bilen til Pava behandling blev jeg gjort opmærksom på, at der var angreb af "galvaniseringspest" i bagklappen. Det viser sig ved, at lakken flere steder buler op. Jeg har aldrig hørt om "galvaniseringspest" før, så derfor vil jeg gerne høre om andre har været ude for samme problem og hvad man evt. kan gøre ved det. Er det noget, der går ind under lakgarantien når bilen kun er fire år eller hvordan forholder forhandlerne sig til dette problem?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2007 kl. 16:09

Det lyder godt at VW tager det på sig og dækker det under garantien. Hvor gamle har dine biler været da du fik det lavet?

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2007 kl. 16:20

Det lyder godt at VW tager problemet på sig og lader det gå ind under garantien. Hvor gamle var dine biler da du fik det lavet (her tænker jeg på lak- og rustgaranti).

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2007 kl. 16:23

Det lyder godt at VW tager problemet på sig og lader det gå ind under garantien. Hvor gamle var dine biler da du fik det lavet (her tænker jeg på lak- og rustgaranti).

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2007 kl. 23:31

HALLØJ - der må da være andre Peugeotejer, der har haft "galvaniseringspest" og evt. fået det lavet på garantien (eller er det bare noget man skal leve med og se lakken boble op flere steder). Jeg vil stå stærkere ved henvendelse til Peugeotforhandler hvis andre i lignende situation har fået det lavet på garantien - så kom ud af busken og fortæl om jeres erfaringer.