Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

fup annoncer

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

11-11-2003 kl. 13:39

Dette gælder desværre ikke kun privat annoncer. Jeg søger selv en brugt bil, og havde i den forbindelse udvalgt 7 forskellige biler hos 7 forskellige forhandlere i Københavnsområdet, som jeg ville ud at se nærmere på i søndags. Ud af de 7 biler, var de 4 allerede solgt, men sælger havde "glemt" at tage dem af bilbasen. 1 bil kostede 10.000 kr mere i virkeligheden end på bilbasen. 1 bil var hærget og rusten, selvom den var beskrevet som "pæn" på bilbasen. Og kun 1 uf af de 7 levede op til den beskrivelse, som jeg havde set på bilbasen. Det er sku da for useriøst.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jens Jensen

Jens Jensen
bruger siden
06-01-2004

11-11-2003 kl. 21:46

Jeg kan godt genkende de skitserede scenarier. Såfremt det er en bilforhandler der direkte vildleder: pæn og velholdt, men reelt rigtig dårlig stand og rusten så fortæl ham det i utvetydige vendinger. En annonceret pris kan en forhandler næppe løbe fra. Forhandlernes moralske kodeks bør administreres af dem selv, også inden en form for selvtægt af besvegne kiggere går ud over de køretøjer der prøvekøres.

Profil slettet

Profil slettet

11-11-2003 kl. 21:46

Der er 2 annoncer under Audi A 4 Avant, begge med biler fra 2003. Begge telefonnumre er forkerte og begge E-mails er kommet retur til mig. På telefon oplysningen kendes personerne ikke. Er der mange fup annoncer i omløb eller er bilerne til salg for den udbudte pris. Sælgere kom frem hvis i virkelig vil sælge.