Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Første Bil Budget 30.000 kr.
Profil slettet
09-09-2010 kl. 16:14
Hej Allesammen, jeg står og skal til at ud og købe bil, jeg har et budget på 30.000 kr., ville bare lige høre om i havde nogle gode råd til hvilken bil der ville være fornuftig, har kigget lidt på VW Polo, VW Golf og Volvo S40. Hilsen Mikkel
Dette indlæg blev 10-09-2010 16:50 redigeret af dets forfatter.
Michael N
bruger siden
06-04-2005
09-09-2010 kl. 16:31
Når du bevæger dig i det prisleje så betyder det ikke så meget hvilken model du køber...det er vigtigere at netop den bil du kigger på er iorden ikke mindst rustmæssig og ikke mindst medhensyn til om den kan synes med hensyn til forureningsgrad.
Fiat punto kunne være et bud, idet der er stort udvalg og de er billige at reparere.
Mazda 626 kunne også være en mulighed...her skal du dog være opmærksom på rust det samme med Nissan Primera.
Volvo S40 ville jeg nok gå uden om idet de havde flere problemer og ikke er billige at få reparet.
Jeg kender flere der har prøvet løkken med en billig import Golf til de 30.000 kr.... det har været en dyr fornøjelse.
Fiat punto kunne være et bud, idet der er stort udvalg og de er billige at reparere.
Mazda 626 kunne også være en mulighed...her skal du dog være opmærksom på rust det samme med Nissan Primera.
Volvo S40 ville jeg nok gå uden om idet de havde flere problemer og ikke er billige at få reparet.
Jeg kender flere der har prøvet løkken med en billig import Golf til de 30.000 kr.... det har været en dyr fornøjelse.