Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Flåderabat på en C-max

Henrik Berg Andersen

Henrik Berg Andersen
bruger siden
28-07-2007

30-07-2007 kl. 19:13

Der har været omtalt flere gange her på forummet, at hvis man køber en Mondeo, så skal man spørge efter flåderabat; - ellers forspilder man en rabat på 15-20.000 kroner, som forhandlerne gerne vil give. Hvordan ligger den slags med andre modeller. Er det kun de helt typiske firmabiler, man kan håbe af få det på, som f.eks. også Mazda 6, eller hænder det ofte nok, at også en C-max handles hjem med flåderabatter, som en privat køber som jeg, kan få glæde af, hvis jeg vil købe sådan en?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik Berg Andersen

Henrik Berg Andersen
bruger siden
28-07-2007

30-07-2007 kl. 23:53

Flemming Aasted skriver, at jeg skal have underskrift fra min arbejdsgiver, der erklærer, at jeg bruger bilen erhvervsmæssigt for at opnå rabat hos forhandleren.

Nu ligger det sådan, at jeg bruger bilen stort set hver eneste dag til mit arbejde. Jeg for også kørepenge for det hver eneste dag. Det skulle således ikke være noget til hindring for, at arbejdsgiveren skriver under på en erklæring der siger, at jeg som ansat skal stille bil til rådighed for at ud kunne udføre firmaets arbejde og at jeg kompenseres med kilometerpenge efter statens takster.

Er det så det hele, Flemming? Bare et brevpapir fra firmaet med en erklæring, som arbejdsgiveren skriver under på, så skulle forhandleren være til at tale med?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg