Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Fiat Stilo??

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 09:18

Hej jeg har set lidt på en Fiat Stilo til 90.000 kr, det er en 2001 og har kørt 60.000 km, udmiddelbart ser det ud til at være en rigtig god bil men er der noget jeg skal passe på?? Nogle erfaringer?? Mange Tak!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jakob Torgersen

Jakob Torgersen
bruger siden
29-07-2005

28-02-2007 kl. 14:08

Vi købte en Fiat Stilo 1,6 MW fra 2003 med 35.000 kørte km for 1/2 år siden, og den er faktisk det bedste bilkøb, vi endnu har gjort. Bilen er praktisk ud over alle grænser, kører godt, er komfortabel, pæn i designet - og ikke mindst billig. Fiat fik også styr på rustproblemerne med Stilo, så her er du også godt dækket ind. Vi kan alt i alt ikke få armene ned, på trods af at vi er godt vant (har også en BMW 320 D fra 2000 som sammenligningsgrundlag for vurdering af Fiaten). Held og lykke med købet.
Jakob

Profil slettet

Profil slettet

06-03-2007 kl. 21:31

vi er bla. ejer af en stilo disel fra 2002 og har kørt 170000 km og der har intet jeg gentager intet været i stykker. Kun alm dæk og bremse slid, ikke engang udstødning er slidt og vi kører 20km på literen. Vi har faktisk aldrig haft så driftsikker en bil og vi har haft rigtig mange også væsentligt dyrere biler.
Så lad vær at høre efter alle di useriøse indlæg af folk der ikke kan svare på en ordentlig måde.

Profil slettet

Profil slettet

06-03-2007 kl. 21:36

vi er bla. ejer af en stilo disel fra 2002 og har kørt 170000 km og der har intet jeg gentager intet været i stykker. Kun alm dæk og bremse slid, ikke engang udstødning er slidt og vi kører 20km på literen. Vi har faktisk aldrig haft så driftsikker en bil og vi har haft rigtig mange også væsentligt dyrere biler.
Så lad vær at høre efter alle di useriøse indlæg af folk der ikke kan svare på en ordentlig måde.

Profil slettet

Profil slettet

06-03-2007 kl. 21:39

Profil slettet

Profil slettet

09-09-2008 kl. 17:36

Fiat er godt men ofte småt. Jeg er Fiat fan - hvá fan er du ?

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

11-09-2008 kl. 11:38

Nu er indlægget jo temmeligt gammelt, men skidt.

Det er dejligt at høre hvorledes mange stilo ejere er positivt overraskede. Det er især sjovt når man ser de tilfredshedsundersøgelser der hvert år kommer.

Gad vide hvilke faktorer der rent faktisk driver disse tilfredsheds undersøgelser.

Jan Erik Olsen

Jan Erik Olsen
bruger siden
31-03-2005

11-09-2008 kl. 13:07

Jeg er enig med Lars.
Det er faktisk en fantastisk god bil, med alt i udstyr, godt og flot indrettet, og ikke mindst en fabelagtig motor.
Jeg har en 2002 Dynamic JTD med 115 HK.