Bilbasen Forum

Carl-Erik Lund

Carl-Erik Lund
bruger siden
21-12-2003

28-11-2006 kl. 23:00

Hej Jakob... Nu skriver du ikke om det er en 1,6 eller 1.8.. Jeg købte selv en Stilo 1,8 brugt for et års tid siden - 3 dørs - og må indrømme at jeg havde lidt betænkligheder set i lyset af bilens ry.. Men jeg må sige, at den bestemt ikke har skuffet mig, masser af udstyr, lækkert design, god plads og gode køreegenskaber.. Så må jeg leve med at den en gang imellem kommer med en fejlmelding i displayet, men det er blot at slukke for motoren og starte igen, så kan der gå måneder inden det kommer igen, så jeg har besluttet mig til at give bilen en gang rustbeskyttelse nu her inden vinteren sætter ind. mht prisen er den vel nogenlunde fair hvis det er hos en forhandler med evt. garantier..

mvh
Carl-Erik

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Carl-Erik Lund

Carl-Erik Lund
bruger siden
21-12-2003

30-11-2006 kl. 14:12

Det er rigtig dejligt at se et så fornuftigt og gennemtænkt indlæg som du her kommer med, Henrik. Dejligt at "høre" en seriøs fagmand med forstand på tingene udtale sig...

Carl-Erik Lund

Carl-Erik Lund
bruger siden
21-12-2003

30-11-2006 kl. 17:25

Tjahh, om han er en "kloge-Åge" tør jeg ikke udtale mig om. Jeg synes blot generelt, at fordi man kører et bestemt bilmærke behøver man jo ikke nedgøre alle andre med et andet bilmærke, eller en anden smag. Fint,hvis Henrik er glad for sin Citroên, og jeg synes faktisk heller ikke vi skal kalde Citroên en brandfælde el. lign dårligt.. Alle bilmærker har på et tidspunkt en mere uheldig serie med det ene eller det andet, og sådan er det.. Jeg mener blot, at hvis en person spørger, så lad dog de mennesker som har samme model udtale sig om deres erfaringer, positive som negative og så må pgl selv tage stilling til et evt. køb.. Jeg har bestemt aldrig været Fiat-fan, men kan kun sige at min Stilo gør det godt og at jeg er glad for den - og det er det...

Peter Kleis

Peter Kleis
bruger siden
29-03-2005

01-12-2006 kl. 17:16

Henrik....det var dog det mest platte svar jeg nogensinde har læst!!!
Jeg er selv den lykkelige/stolte ejer af en Stilo 1,6 Dynamic... Udover problemer med en fejlagtig airbag lampe har jeg ikke haft nogen problemer m det elektriske...( i modsætning til venner/kollegaer som kører fransk bil..kunne jeg tilføje) Hvorfor mon halvdelen af alle Pegøtter kører med den ene forlygte slukket...smil..
Køb trygt en Fiat, meget bil til en fornuftig pris!!!
Peter

Jakob Torgersen

Jakob Torgersen
bruger siden
29-07-2005

19-12-2006 kl. 15:57

Hej

Tak for alle jeres gode inputs vedr. evt. køb af Fiat Stilo. Jeg tog de positive af jer på ordet, og min kone er nu den lykkelige ejer af en Stilo 1,6 SW. Dette køb har vi bestemt ikke fortrudt, bilen er ganske enkelt et røverkøb. Og som den lykkelige ejer af en BMW 320D årg. 2000) gennem 347.000 fejlfri km, er vi temmelig godt vant...Men endnu engang tak for jeres fine kommentarer :-)

Jakob T.

Profil slettet

Profil slettet

20-12-2006 kl. 08:57

Hvis det var mig, ville jeg bruge dobbelt så mange penge og købe en fabriksny Stilo 1,4 Facelift. Den kan du få for 215000,- med aircon og fartpilot, samt den har noget federe interiør... Du skal ikke lade dig snyde, Fiat Stilo kører godt, det kan jeg sige med sikkerhed, da jeg har arbejdet med Fiat i 5 år.

Jakob Torgersen

Jakob Torgersen
bruger siden
29-07-2005

20-12-2006 kl. 10:27

Jeg overvejer at købe en brugt Fiat Stilo. Bilen er som ny, og umiddelbart ser det hele godt ud. Hvad siger I - er en brugt Stilo fra 2003 med 60.000 km på klokken 110.000 kr. værd?