Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Fiat Stilo børnesygedomme??

Marco Distefano

Marco Distefano
bruger siden
26-10-2007

29-09-2008 kl. 13:59

Hej, min kæreste og jeg har tænkt lidt på at købe en Fiat Stilo 5d 1,6 da hun er gravid og skal bruge en god bil hvor der er plads til barnevogn.. Synes umiddelbart Stilo'en er en flot bil og virker meget praktisk. Har også været ude at prøve en og den kører kanongodt synes vi.. Spørgsmålet er så, hvad skal man være opmærksom på med sådan en stilo?? Er der nogen børnesygedomme osv?? Skal man først købe den efter en bestemt årgang osv?? På forhånd tak...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Erik Olsen

Jan Erik Olsen
bruger siden
31-03-2005

29-09-2008 kl. 16:00

Jeg har selv en Fiat Stilo 1,9 jtd fra 2002, og den er jeg meget tilfreds med. Selvom den har kørt 260000 km kører den godt endnu. Som du selv skriver, er den supergodt indrettet med utrolig mange finesser, som skuffer, ekstra handskerum osv. Den er blevet meget hårdt kritiseret af motorjournalister, selvom begejstringen ingen ende ville tage hos FDM, da den kom frem i 2001-2002. Dengang beskrev de den som intet mindre end en revolution inden for mellemklassen.
De har siden medvirket til at give bilen og Fiat et relativt dårligt ry.
Du skal være opmærksom på om der er lavet kampagner vedr. forfjedre og bagaksel. Det er ting, som Fiat har udbedret gratis.
Der er ingen tvivl om, at man kan få en lækker luksusbil med masser af udstyr,for en rimelig pris. Den bedste motor er uden tvivl dieselen, fantastisk motor

Marco Distefano

Marco Distefano
bruger siden
26-10-2007

29-09-2008 kl. 16:08

Tusind tak for det Jan... Det var et meget godt svar, jeg tror nu også at det bliver en Stilo, men ellers er der ikke nogen ting jeg skal være obs på??

Marco Distefano

Marco Distefano
bruger siden
26-10-2007

29-09-2008 kl. 17:36

Hej Henrik

Tusind tak for dit gode og lange svar. Der er godt nok alligevel en del ting man skal holde øje med, men det er der vel ved de fleste biler..

Vi er også meget sikre på at det bliver sådan en, den er jo lækker, masser af udstyr og så kører den kanon godt.