Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Fiat Punto II årg. 2000

Anders Hedegaard

Anders Hedegaard
bruger siden
07-05-2007

30-12-2007 kl. 13:43

Hej Jeg overvejer at købe en punto II fra 2000 som min første bil, og tænkte jeg ville trække på nogle af eksperterne herinde... Nogen der har nogle vise ord eller gode råd til sådan en bil? Bekendte, som efter min opfattelse måske ved ligeså lidt om biler som mig, mener at Fiat er noget skidt, som vil ruste og falde fra hinanden, men efter min opfattelse er det noget der hørte ældre modeller som Brava, Punto I og Marea til... Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Anders Hedegaard

Anders Hedegaard
bruger siden
07-05-2007

31-12-2007 kl. 08:48

Ok, tak for svaret, men det lyder jo ikke så godt... Jeg har som det ser ud nu max 50000 at købe bil for, så mulighederne er begrænsede! Den skal nemlig være 5dørs og ikke alt for lille eller gammel - så er der nogen der ved hvilket mærke og model der ville være god til mig?

Anders

Profil slettet

Profil slettet

31-12-2007 kl. 09:39

Der er massere af gode biler med 5 døre fra årgang 2000 til max 50.000 kr.

Så du skal ikke være så bekrymret.

Gå ind på www.dba.dk og lav en søgning på 55.000 kr. ( der skal være noget at handle med ) + de andre søgemuligheder, så sammenlign bilerne og derefter tag 3 forskellige bilmodeller og prøvekør dem, så finder du bedst den du kan lide.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

31-12-2007 kl. 10:05

Hej.

Jeg mener ikke, at du gør noget forkert ved at købe en Punto II - den er meget bedre end sin forgænger.

Men som det også bliver sagt, så findes der mange alternativer til ca. 50.000 kr, som ikke er ældre end årg. 2000, og ikke har kørt alt for langt. Du kunne overveje:
- Citroen Xsara
- Hyaundai Accent
- Kia Shuma
- Renault Megane