Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Fiat Panda/Punto
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
08-11-2006 kl. 12:11
Vi har en Punto 1,2 med 60 hk, absolut ikke en racerbil, men det er den jo heller ikke købt som.....
Økonomien er fremragende, den skal virkelig have tæsk for at komme under 17,5 km/l (vi kører meget lidt motorvej og lige så lidt bykørsel). Vi har ikke haft reparationer på den bortset fra en udstødning med hul i, det klarede Euromaster for 1600 kr. Derudover 1 gang service i løbet af de 21 mdr. vi har haft den, uautoriseret værksted skulle have 1500 kr. for den fornøjelse.
Så vi er godt tilfreds indtil videre. Og der KAN faktisk godt være 2 voksne og 3 børn i den, selvom vi foretrækker bil nr. 1 til det formål :-)
Thomas
Økonomien er fremragende, den skal virkelig have tæsk for at komme under 17,5 km/l (vi kører meget lidt motorvej og lige så lidt bykørsel). Vi har ikke haft reparationer på den bortset fra en udstødning med hul i, det klarede Euromaster for 1600 kr. Derudover 1 gang service i løbet af de 21 mdr. vi har haft den, uautoriseret værksted skulle have 1500 kr. for den fornøjelse.
Så vi er godt tilfreds indtil videre. Og der KAN faktisk godt være 2 voksne og 3 børn i den, selvom vi foretrækker bil nr. 1 til det formål :-)
Thomas
Profil slettet
20-12-2006 kl. 14:48
nu er servicen jo ikke ens ved alle forhandlere, så det vil jeg ikke spekulere for meget på. Fiat Panda er som ny skruet helt ned i pris lige nu, men jeg ville dog vente med at købe til januar hvis det var mig, så står der jo 2007 på reg. attest, det er ikke helt ligegyldigt når du skal af med den igen.
Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005
20-12-2006 kl. 21:46
Er der nogen, der har erfaringer med en eller begge af disse to modeller fra 2003 og frem? Overvejer at købe en brugt, men FIAT-mærket klinger ikke til UG&SLANGE hos mig sådan umiddelbart...