Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Fed/God bil til 18-årig

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2008 kl. 12:05

Hej.. Jeg står og skal til at købe bil for 1. gang, og det er noget jeg har set meget frem til. Jeg er stor bilentusiast, og ved nogenlunde hvilken bil jeg gerne vil have. Det er lige meget med forsikringen, da jeg lader bilen stå i min fars navn. Bilen må gerne være en lille smule hurtig, og ikke en skrammelkasse. Bilen må koste mellem 20.000-40.000 kr. Hvilke forslag har i?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Alan Yucel

Alan Yucel
bruger siden
06-09-2003

24-02-2008 kl. 12:42

Det er rigtig dumt at du har skrevet dit fulde navn og siger over nettet at du skal have forsikringen i din fars navn.. Der er mange der er blevet opdaget på denne måde.

Men tilbage til spørgsmålet.. Kig på Peugeot 206, den kan der laves meget ved, eller en golf 3..

Profil slettet

Profil slettet

29-02-2008 kl. 14:42

Gør nu det bedste fra starten og køb en bil med en lille motor og optjen så de år der skal til og få den erfaring der skal til at køre en bil med større motor.

Det du gør svare til at pisse i bukserne, det varmer lige nu men det bliver hurtigt koldt igen.....ikke fedt vel ?

Profil slettet

Profil slettet

01-03-2008 kl. 15:55

"Jeg er stor bilentusiast, og ved nogenlunde hvilken bil jeg gerne vil have."... Ja men hvad er det for en?, hvis du skal have hjælp ville det være en fordel at skrive hvad du har tænkt dig...

Jeg har aldrig kørt i min fars navn, og du udskyder bare tidspunktet for at betale meget i forsikring. For det kommer efter dig, også selv når du bliver 23...

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

02-03-2008 kl. 22:26

Når prisrammen er 20-40000 er der vel grænser for, hvor fed og god en bil, du får.
Hvad er det for en bil, du nogenlunde ved, du gerne vil have - og hvorfor vil du have forslag, når du egentlig har bestemt dig?

Forslag: Køb en Skoda Felicia og 5-7 par feeede solbriller. Så har du et køretøj, der er solidt, billigt at servicere og forsikre - og en stil, der vidner om, at du er super-cool, selv om din bil ikke er...

Og når du så sælger den om et par år - får du stadig penge for den. Og så har du stadig solbrillerne!

Profil slettet

Profil slettet

03-03-2008 kl. 18:18

Nu spørger Mads ikke folk til råds angående forsikring, men hvilke forslag der er til en bil. Så lad dog for f####n være med at blande Jer i forsikringen.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

03-03-2008 kl. 21:06

Det er ikke ulovligt, dog vil din fars forsikring kun dække skader forholdsmæssigt i forholdet dinpræmie/dinfarspræmie! Andre kræver forhøjet selrisiko osv.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

03-03-2008 kl. 21:11

Nej Venner - FORKERT

Køb dig en scooter 45 i dit eget navn, smid den i garagen, og kør ikke på den.

Køb så en fin bil til din far, lån den af og til når du har behov, og efter 3 år med egen scooter45 - VUPTI 3 trin op af forsikrings stigen ;-)

Ja, nogen synes måske det er snyd og bedrag, men det er faktisk ikke ulovligt at låne sin fars og mors bil!

Dette er ikke en opfordring, blot en teoretisk og kreativ tanke!

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

03-03-2008 kl. 21:14

Selvom jeg har blandet mig, giver jeg dig faktisk ret!